بررسی رویکردهای طراحی خلاق در آثار عفاف و حجاب
کد خبر: 3984899
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

بررسی رویکردهای طراحی خلاق در آثار عفاف و حجاب

دوازدهمین نشست آموزشی هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش به صورت آنلاین و با موضوع رویکردهای طراحی خلاق در آثار عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

بررسی رویکردهای طراحی خلاق در آثار عفاف و حجاب در نقش تن پوش

به گزارش ایکنا، دبیرخانه هشتمین دوره جشنواره ملی نقش تن‌پوش نظر دارد، تا همزمان با مرحله رقابتی جشنواره، نشست‌هایی آموزشی‌ را برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این نشست‌ها با توجه به ملاحظات مربوط به همه‌گیری بیماری کرونا به شکل آنلاین و از طریق صفحه اینستاگرام جشنواره در دسترس مخاطبان قرار داده می‌شود. 

بر همین اساس نشست «رویکردهای طراحی خلاق در آثار عفاف و حجاب» و با حضور اکرم بایه، مدرس دانشگاه و مدیر موسسه طراحان رخت تن فردا 28 تیرماه برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند روز دوشنبه، 28 تیرماه، ساعت 20 از طریق لایو اینستاگرامی صفحه دبیرخانه جشنواره نقش تن‌پوش به نشانی http://instagram.com/jdmod.ir این نشست آموزشی را دنبال کنند.

یادآوری می‌شود، هشتمین جشنواره نقش تن پوش به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک و حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانوده، معاونت فرهنگی وزات علوم، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های هنری، ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و به دبیری امین مختاری، اول تا پنجم مردادماه برگزار خواهد شد.

بررسی رویکردهای طراحی خلاق در آثار عفاف و حجاب در نقش تن پوش

انتهای پیام
captcha