صدای «شهریار علم» از «باغ ارغوان» به گوش می‌رسد
کد خبر: 3984768
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

صدای «شهریار علم» از «باغ ارغوان» به گوش می‌رسد

رادیو ایران در سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) ویژه‌برنامه‌های «باغ ارغوان»، «خانه دوست اینجاست»، «شهریار علم»، «دور عاشقان»، «حرفی از نام تو»، «سرچشمه» و «به افق نور» را تقدیم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ عناوین برنامه‌های امروز رادیو ایران به مناسبت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) به شرح زیر است:

«باغ ارغوان» با اجرای مریم نشیبا 26 و 27 تیرماه، ساعت 15:00 نغمه‌های آیینی مناسب سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) را پخش می‌کند.

«خانه دوست اینجاست»، با موضوع اصالت علم و با حضور حجت‌الاسلام محمد پویا مفرد 26 و 27 تیرماه به تهیه‌کنندگی حسین معصومی بعد از خبر ساعت 19:00 پخش می‌شود.

«سرچشمه» با موضوع کسب روزی حلال، 26 و 27 تیر ماه به تهیه‌کنندگی زینب برومند و اجرای حمیدرضا رضایی ساعت 21:45 پخش می‌شود.

«دور عاشقان» با توجه به یکی از احادیث امام محمدباقر (ع) که فرمودند: «سه چیز از خصلت‌های نیک دنیا و آخرت است؛ از کسی که به تو ستم کرده است بگذری، به کسی که از تو بریده است بپیوندی و هنگامی‌که با تو به نادانی رفتار شود، بردباری کنی.» به اهمیت این حدیث می‌پردازد. این برنامه شنبه 26 تیر بعد ساعت ۲۳:۳٠ با حضور حجت‌الاسلام محمد پویا پخش می‌شود.

«شهریار علم» نام ویژه‌برنامه دیگری است که به ویژگی باقرالعلوم بودن یعنی شکافنده علم‌های گوناگون بودن آن حضرت می‌پردازد. این برنامه نیز شنبه 26 تیر ساعت 23:35 پخش می‌شود.

«حرفی از نام تو» ویژه‌برنامه دیگری است که نهضت علمی در دوران امام محمدباقر (ع) را بررسی می‌کند. این برنامه با حضور علیرضا رامیار مدرس حوزه و دانشگاه یکشنبه 27 تیر ساعت 05:00 و تکرار آن همان روز ساعت 10:00 از پخش می‌شود.

«به افق نور» یکشنبه 27 تیر نیز به سبک و سیره زندگی حضرت امام محمدباقر(ع) می‌پردازد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی مرضیه طبرستانی و اجرای حامد نجم‌الهدی ساعت 12:35 از رادیو ایران موج اف ام ردیف 90 مگاهرتز و موج ای ام ردیف 558 کیلوهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha