سفر هیئت بین‌المللی به سرزمین‌های اشغالی برای تطهیر جنایات صهیونیستی
کد خبر: 3984564
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

سفر هیئت بین‌المللی به سرزمین‌های اشغالی برای تطهیر جنایات صهیونیستی

یک هیئت شامل سفرای چند کشور در واشنگتن و سفرای چند کشور در سازمان ملل به دعوت مقامات رژيم صهیونیستی برای اثبات ادعای حق این رژیم در دفاع از خود به سرزمین‌های اشغالی می‌روند.

به گزارش ایکنا به نقل از روسیاالیوم، هیئتی از سفرای خارجی در واشنگتن و سازمان ملل متحد سفری یک هفته‌ای به اسرائیل را آغاز کردند؛ آنها  در این سفر از مرزهای این رژیم و تونل‌های حفر شده از سوی حماس و حزب‌الله بازدید می‌کنند.

این هیئت به میزبانی گیلعاد اردان، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل  و با حمایت مالی جنبش صهیونیستی آمریکایی به سرزمین‌های اشغالی رفته و شامل دیپلمات‌هایی از استرالیا، آرژانتین، بوتان، جمهوری چک، جمهوری دومنیکن، مجارستان، کنیا، گواتمالا، اوکراین و تونگا است.

گیلعاد اردان درباره این سفر مدعی شد: هیچ چیز قدرتمندتر از دیدن نیست. سفر به اسرائیل حقیقت را آشکار می‌کند و در همه کسانی که به اینجا می‌آیند اثری برجای می‌گذارد. وی افزود: من برای خودم هدف‌گذاری کرده‌ام که هرچه بیشتر سفرای کشورها در سازمان ملل و ایالات متحده را برای تقویت جایگاه ما در جهان و اثبات حق اسرائیل برای دفاع از خود به اینجا بیاورم.

دبورا آیزاک، رئیس جنبش صهیونیستی آمریکایی نیز ابراز امیدواری کرد که شرکت‌کنندگان با یک دیدگاه عمیق‌تر و واقع‌بینانه‌تر از اسرائیل و تهدیدات آن و همچنین شناخت از فرهنگ غنی و متنوع این رژیم از این سفر بازخواهند گشت.

وی افزود: جنبش صهیونیستی آمریکا به ایجاد روابط دوستی پایدار با اعضای هیئت و کشورهای میزبان اقدام می‌کند.

این در حالی است که براساس اعلام آژانس امدادرسانی و کاریابی پناهندگان فلسطینی (آنروا) در جنگ‌ ‌‌۱۱ روزه رژیم صهیونیستی با گروه‌های مقاومت فلسطینی، حدود ۱۴۰۰ منزل فلسطینیان در اثر تجاوزات اسرائیل به طور کامل یا بخشی از آن تخریب شده است و تعداد واحدها‌ی مسکونی که به صورت جزئی خسارت دیده‌اند، ‌به ۱۴ هزار واحد مسکونی رسیده است.

در ۲۲ می گذشته رژیم صهیونیستی پس از جنگی ‌۱۱ روزه با گروه‌های مقاومت فلسطینی آتش بس را پذیرفت و به درگیری نظامی موقتا پایان داد.بر اثر این جنگ، صدها فلسطینی از جمله ده‌ها زن و کودک، کشته و صدها نفر زخمی شدند. بر اثر این جنگ، صدها فلسطینی از جمله ده‌ها زن و کودک، کشته و صدها نفر زخمی شدند. 

انتهای پیام
captcha