برگزاری کلاس‎های آموزش قرآن در مسجد جوادالائمه(ع) خرم‎آباد
کد خبر: 3984135
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

برگزاری کلاس‎های آموزش قرآن در مسجد جوادالائمه(ع) خرم‎آباد

مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد حضرت جوادالائمه(ع) خرم‌آباد با اشاره به ثبت‌ نام کلاس‎های آموزش قرآن در این مسجد، گفت: این کلاس‎ها ویژه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تابستان در رشته‌های روخوانی و روانخوانی قرآن برگزار می‎شود.

ثبت‌ نام کلاس‎های آموزش قرآن در مسجد جوادالائمه(ع) خرم‎آبادرضا داوری،  مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد حضرت جوادالائمه(ع) خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به ثبت‌ نام کلاس‎های آموزش قرآن ویژه ترم تابستان در این مسجد، گفت: برنامه‌های اوقات فراغت تابستانه مسجد جوادالائمه(ع) خرم‎آباد در دو گروه نوجوانان و جوانان و در بخش‌های فرهنگی، مذهبی، علمی، آموزشی و قرآنی برگزار می‏‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس‎های آموزش قرآن در رشته‌های روخوانی و روانخوانی با حضور اساتید مجرب برگزار می‏‌شود، افزود: امسال به‌دلیل شیوع کروناویروس کلاس‎های آموزش قرآن در این مسجد در بستر فضای مجازی برگزار می‏‌شود و تعدادی از کلاس‎ها نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج منتظران شهادت با بیان اینکه طی سال‌های اخیر چهره‌های قرآنی زیادی در این مسجد تربیت شده‌اند، گفت: ثبت نام کلاس‎های آموزش قرآن از خردادماه امسال آغاز شده و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

وی هدف از برگزاری برنامه‌های تابستانی را غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برشمرد و یادآور شد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نقش جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی، این برنامه‌ها با رویکرد تربیتی و به‌منظور کادرسازی و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع و با استفاده از اساتید و مربیان مجرب در ایام تابستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha