ظرفیت تبلیغ نوین؛ ره‌آورد خاص دوران کرونا / از ابزار سنتی فاصله بگیریم
کد خبر: 3980528
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی‌:

ظرفیت تبلیغ نوین؛ ره‌آورد خاص دوران کرونا / از ابزار سنتی فاصله بگیریم

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی‌ با بیان اینکه ظرفیت تبلیغ نوین باعث خواهد شد تا با ابزار نوین دشمن با او و رفتارهایش مقابله کنیم، گفت: گاهی اوقات از ابزار نوین دور می‌شویم و همیشه تأکید بر استفاده از ابزار سنتی داریم.

ظرفیت تبلیغ نوین؛ ره‌آورد خاص دوران کرونا / از ابزار سنتی فاصله بگیریمحجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی‌ در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: تبلیغ زمانی اثربخش است که بتواند خود را با نیاز زمان و عصر حاضر هماهنگ کند.

وی افزود: مبلغان باید خود را تطبیق دهند با آنچه جوانان این عصر می‌خواهند، چراکه دشمنان اسلام اکنون جوانان را محاصره کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: ظرفیت تبلیغ نوین باعث خواهد شد تا با ابزار نوین دشمن با او و رفتارهایش مقابله کنیم و از سویی دیگر به جوان بفهمانیم شیوه‌های دینی نیز با ابزار نوین بیگانه نیستند.

رضایی با بیان اینکه گاهی اوقات از ابزار نوین دور می‌شویم و همیشه تأکید بر استفاده از ابزار سنتی داریم، تصریح کرد: اگر قرار است به موفقیت برسیم باید ابزار مناسب نیز در اختیار داشته باشیم.

وی افزود: رسانه‌های اجتماعی اکنون عنصر پرقدرت زمان هستند که باید مورد توجه قرار گیرند و این امر تنها با بهره‌گیری افراد تأثیرگذار جامعه چون مبلغان تحقق‌پذیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی‌ بیان کرد: کرونا با تمام آسیب‌هایی که داشت فوایدی نیز داشت؛ ما را با ابزار نوین تبلیغ آشنا کرد و به ما یاد داد که ابزار تبلیغ تنها همین شیوه سنتی که سال‌ها از آن بهره می‌بردیم، نیست.

رضایی ادامه داد: باید زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نیز تقویت شوند که در این راستا شبکه‌سازی و دوری از اقدامات جزیره‌ای ارزشمند است تا یکپارچه‌سازی صورت گیرد؛ همچنین نیازمند آموزش مبلغان هستیم.

وی با بیان اینکه در فرصت کرونا هیئت‌ها و فعالان مساجد نیز فعالیت خود را در بستر مجازی شکل داده‌اند، گفت: نباید فراموش کنیم آموخته‌های ما در دوران کرونا می‌تواند درس زندگی تبلیغی در تمام عصرها و زمان‌ها باشد.

انتهای پیام
captcha