نیازمند حضور اقشار مختلف مردم در میدان جنگ فرهنگی هستیم
کد خبر: 3979645
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

نیازمند حضور اقشار مختلف مردم در میدان جنگ فرهنگی هستیم

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: ما در یک جنگ و شبیخون فرهنگی قرار داریم و برای مقابله با آن باید میدان را گسترش داده و اقشار مختلف مردم را پای‌کار انقلاب بیاوریم.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام مسلم پور جمالی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان، صبح امروز، دوم تیرماه، در نشست شورای جمعیت بانوان فرهیخته استان هرمزگان، ضمن گرامیداشت هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی و همچنین تبریک حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات، اظهار کرد: برخی می‌گویند مشارکت در انتخابات نسبت به دوره‌های گذشته کمتر بوده و چرا می‌گویید حضور مردم پررنگ و حماسی بوده است. باید این مسئله را در نظر بگیریم که ما در محاصره تبلیغاتی دشمن قرار داریم و خیلی‌ها باور ندارند که ما در جنگ فرهنگی با دشمن هستیم.

وی ادامه داد: خیلی‌ها فکر می‌کنند جنگ تنها تیر و ترکش است و فعالیت‌هایی که علیه اعتقادات، ایدئولوژی، روحیه، امید و سبک زندگی مردم اتفاق افتاده را حاصل عملکرد دولت‌ها می‌دانند. در حالی که ما در میدان جنگ هستیم و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بارها فرموده‌اند که ما با یک شبیخون فرهنگی مواجهیم. دشمن از همه طرف حمله می‌کند و پیروزی که با نزدیک به 50 درصد مشارکت مردم، کسب شد، مانند پیروزی 10 نفر در جنگ با هزاران نفر بود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: دشمن شبانه‌روز با فعالیت در ماهواره‌ها و فضای مجازی ما را مورد هجوم فرهنگی قرار داده است. وظیفه تک‌تک ما در این جنگ به عنوان یک مسلمان و شیعه بسیار سنگین است و باید افراد را پای‌کار انقلاب بیاوریم. ما عرصه را به گونه‌ای محدود کردیم که تنها فردی که از لحاظ سیاسی، فکری، اعتقادی، حجاب و پوشش مانند ما باشد را همراه خود می‌کنیم.

پورجمالی ادامه داد: افرادی از این دست تاکنون راه خود را پیدا کرده‌اند و باید به سراغ جذب افرادی در بیرون از دایره افراد مذهبی و انقلابی برویم. باید فاصله‌ها بین اقشار مختلف مردم را کم کنیم و به سراغ دانشگاهیان، بازاریان و اقشار مختلف مردم برویم و تلاش کنیم عرصه و میدان را برای این جنگ فرهنگی بزرگ‌تر کنیم.

انتهای پیام
captcha