حضور کاروان خدام رضوی در جزیره ابوموسی
کد خبر: 3979147
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶

حضور کاروان خدام رضوی در جزیره ابوموسی

دبیر ستاد برگزاری چهاردهمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید در هرمزگان از حضور کاروان خدام رضوی در جزیره ابوموسی خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مصطفی رجبیان، مسئول شبکه جوانان رضوی استان و دبیر ستاد برگزاری چهاردهمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید در هرمزگان، صبح امروز، 31 خردادماه، از حضور کاروان خدام رضوی در جزیره ابوموسی خبر داد و اظهار کرد: خادمان حرم رضوی با حضور در میان مردم ابوموسی، بسته‌های متبرک شده نبات و نمک را بین آن‌ها توزیع کردند.

وی با بیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید ابتدا با استقبال مسئولان ابوموسی در فرودگاه مواجه و سپس در راستای ادای احترام به مقام شهدا و نثار گل و فاتحه، عازم گلزار شهدای این جزیره شد، تصریح کرد: خادمان رضوی با حضور در بیمارستان پارس ابوموسی با کادر درمان و بیماران دیدار و از پرستاران و پزشکان و کادر این بیمارستان تجلیل کردند.

دبیر ستاد برگزاری چهاردهمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید در هرمزگان یادآور شد: کاروان خدام رضوی در این سفر یک‌روزه به شهرستان ابوموسی با خانواده شهید مدافع حرم «ابوذر فرح‌بخش» دیدار کردند. دیدار با نظامیان و تجلیل از مسئولان و فرماندهان نظامی و اعطای نشان حضرت به آن‌ها، حضور خدام در جشن بزم نور در مسجد امام حسن مجتبی (ع) ابوموسی و دیدار با امام جمعه، فرماندار و شهردار این جزیره از دیگر برنامه‌های خدام رضوی در ابوموسی بود.

انتهای پیام
captcha