تبریک علمای فارس به رئیس جمهور منتخب مردم
کد خبر: 3978662
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

تبریک علمای فارس به رئیس جمهور منتخب مردم

جمعی از علمای استان فارس جمله نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری پیام تبریکی به رئیس جمهور منتخب مردم صادر کردند.

به گزارش ایکنا از فارس، در پی برگزاری انتخابات و مشخص شدن تقریبی نتایج آن، جمعی از علمای استان فارس از جمله آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس و امام جمعه شیراز؛ آیات کلانتری، بهشتی، دستغیب و فقیه، نمایندگان مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت مبارز فارس و جامعه روحانیت شیراز و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی، دبیر جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس و مدیر حوزه‌های علمیه خواهران فارس پیام تبریکی خطاب به رئیس جمهور منتخب صادر کردند.

در این پیام آمده است:

جناب مستطاب حضرت آیت‌الله آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی دامت برکاته

رئیس جمهور محترم منتخب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، ابتدا از حضور غرورآفرین، عزت‌بخش و باشکوه مردم فهیم و بزرگ ایران اسلامی در انتخابات مهم و تأثیرگذار ریاست جمهوری و رأی معنی‌دار این ولی نعمتان انقلاب اسلامی به حضرتعالی که مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان غربی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار، رژیم جعلی صهیونیستی و حکام فاسد و خائن به اسلام بود، قدردانی و تشکر می‌نمائیم.

این حماسه عظیم و ستودنی و حضور یکپارچه مردم مهر تأییدی بر راه راستین حضرت امام خمینی(ره) و شهدا عزیز و تجدید بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیروزی نظام اسلامی در سراسر جهان و پیام رسا و گویا برای تمام آزادی‌خواهان جهان بود.

اینجانبان انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی در آستانه میلاد خجسته هشتمین اختر آسمان ولایت و امامت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء با رأی بالا و قاطع مردم محترم که نشان از همدلی و اتحاد ایشان بود و ان‌شاءالله منشأ خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد را تبریک عرض می‌نمائیم.

با عنایت به شناختی که از جنابعالـی وجود دارد انتظار است همانگونه که مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مـدظله العالـی فرمودند معیشت قشر مستضعف ایران اسلامی در اولویت باشد و ان‌شاءالله در سایه تعامل و هم‌افزایی قوا در مسیر توسعه پایدار در بخش‌های مختلف کشور شاهد بهبود معیشت مردم عزیز کشور و اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان این سرمایه‌های آینده همراه با رفع تبعیض و فساد و ناکارآمدی باشیم.

انتهای پیام
captcha