حضور ناظران بهداشتی در حوزه‌های اخذ رأی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3977697
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

حضور ناظران بهداشتی در حوزه‌های اخذ رأی در آذربایجان‌غربی

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: انتخابات امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا خاص است که برای اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، ناظران بهداشتی در حوزه‌های اخذ رأی حضور خواهند داشت.

ارسالی امروز ا حضور ناظران بهداشتی در حوزه‌های اخذ رای در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی، رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی، 25 خرداد ماه، در جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: استان برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و حداکثری آماده و تمام مراحل انتخابات در آذربایجان‌غربی بدون هیچ مشکلی اجرا و برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه آماده شده است.

وی افزود: برای انتخابات پیش رو تعداد ۲ هزار و ۷۹۵ شعبه اخذ رأی در سطح آذربایجان‌غربی، پیش بینی شده که از این تعداد یک هزار و ۲۱۰ شعبه شهری و یک هزار و ۵۸۵ شعبه روستایی است.

مصطفوی بیان کرد: تعداد یک هزار و ۵۲۷ برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و تعداد ۱۱ هزار و ۱۱۹ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا احراز صلاحیت شده‌اند.

وی ادامه داد: انتخابات امسال شیوع بیماری کرونا در کشور به‌ صورت خاص می‌باشد که برای اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، ناظران بهداشتی در حوزه‌های اخذ رأی حضور خواهند داشت.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی تأکید کرد: ۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در آذربایجان‌غربی بر عهده خواهند داشت.

وی در پایان اظهار کرد: توطئه دشمنان اسلام و انقلاب در مأیوس کردن مردم ایران همچنان ادامه دارد و با القای فضای ناامیدی در کشور قصد دارند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی مأیوس کنند و این در حالی است که مردم ایران اسلامی در روز ۲۸ خرداد با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دشمنان را مأیوس و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha