برپایی اردوی جهادی «رأیت العباس» در روستای نگل سنندج
کد خبر: 3975983
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

برپایی اردوی جهادی «رأیت العباس» در روستای نگل سنندج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج از ارائه پنچ هزار و ۹۹۶ خدمت پزشکی و دندانپزشکی در قالب اردوی جهادی «رأیت العباس» در روستای نگل از توابع شهرستان سنندج خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، سرهنگ حسن عسکری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج امروز، 17 خردادماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان اظهار کرد: اردوی جهادی «رأیت العباس» از 13 خردادماه به مدت سه روز در روستای نگل حضور یافته و به مردم این روستا خدمات ارائه داده است.

وی افزود: اردوی جهادی «رأیت العباس» پنچ هزار و ۹۹۶ خدمت پزشکی و دندانپزشکی به مردم روستای نگل از توابع شهرستان سنندج ارائه کرده است که از این خدمات ارائه شده 850 مورد خدمت دندانپزشکی، ۲۵۷ مورد اکوی قلب، ۱۱۱ مورد نوار قلب، ۲۸۳ خدمت چشم پزشکی، ۱۸۵ خدمت سونوگرافی و ۲۶۵ خدمت رادیولوژی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج بیان کرد: طی این سه روز همچنین ۱۹۲ نفر از خدمات متخصص زنان، ۳۲۰ نفر از خدمات متخصص داخلی، ۲۸۱ نفر از خدمات متخصص قلب و ۲۷۸ نفر از خدمات ماما بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به ارائه داروهای رایگان به مراجعان و بیماران در این اردو افزود: در قالب این اردوی جهادی تعداد قابل توجهی هم برای انجام عمل جراحی شناسایی شدند که با هماهنگی‌های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی کردستان و بهره‌مندی از بیمارستان‌های استان پزشکان این گروه جهادی برای انجام این عمل‌ها اقدام می‌کنند.

عسکری افزود: همزمان با ایام ارتحال امام خمینی (ره) و به دعوت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گروه جهادی رأیت العباس متشکل از ۷۰ نفر پزشک و دندانپزشک بسیجی در روستای نگل سنندج حضور پیدا کردند.

وی یادآور شد: این گروه جهادی با هزینه شخصی خود و کمک‌های خیرین در این اردوی سه روزه علاوه بر ویزیت رایگان بیماران بیش از ۱۵ میلیارد ریال دارو و پنج میلیارد ریال وسایل دندانپزشکی را نیز به مردم تقدیم کردند.

انتهای پیام
captcha