ویژه برنامه‌های رادیو قرآن در «شب‌های قدر» / راه‌اندازی پایگاه‌های صوتی قرآن و ادعیه
کد خبر: 3968277
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

ویژه برنامه‌های رادیو قرآن در «شب‌های قدر» / راه‌اندازی پایگاه‌های صوتی قرآن و ادعیه

رادیو قرآن در شب‌های قدر با برنامه‌های زنده و تولیدی میهمان خانه‌های شب زنده‌داران است. همچنین پایگاه‌های صوتی قرآن کریم، ادعیه، مناجات و تواشیح همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در تارنمای رادیو قرآن راه‌اندازی شده است.

ویژه برنامه‌های رادیو قرآن در «شب‌های قدر» / راه‌اندازی پایگاه‌های صوتی قرآن و ادعیهبه گزارش ایکنا، شبکه رادیویی قرآن، طبق سنوات گذشته با برنامه‌های مختلف از ساعت 21 میهمان خانه‌های مخاطبان است.

ویژه برنامه شمع روشن 11، 13 و 15 اردیبهشت‌ماه با بیان اهمیت فرصت شب‌های قدر، فضیلت شب زنده‌داری در این ماه، دعا، مناجات‌خوانی و فرازهایی از مشاهیر جهان اسلام به صورت زنده از ساعت 21 به روی آنتن می‌رود.

مراسم احیای این شب‌ها نیز به صورت زنده از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از ساعت 22 به مدت 119 دقیقه با قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی و ...برای شنوندگان این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

ویژه برنامه‌های رادیو قرآن در «شب‌های قدر» / راه‌اندازی پایگاه‌های صوتی قرآن و ادعیههمچنین در خبر دیگری از شبکه رادیویی قرآن آمده است؛ همزمان با ماه مبارک رمضان، پایگاه‌های اینترنتی صوتی رادیو قرآن برای بهره‌مندی هرچه بیشتر مخاطبان از تولیدات این شبکه رادیویی، آغاز به کار کرد.

این پایگاه‌های صوتی اینترنتی، به ارائه صوت ترتیل قرآن کریم با صدای قاریان مطرح جهان اسلام، مناجات و تواشیح اختصاص خواهد داشت.

ارائه صوت ترتیل قاریان ممتاز و مشهور ایرانی و مصری، ادعیه مناسبات مختلف و همچنین تولیدات صوتی و تواشیح پخش شده در برنامه‌های شبکه رادیویی قرآن از اهم برنامه‌های این پایگاه است.

مخاطبان برای استفاده و بهره‌برداری از این بخش‌ها می‌توانند به تارنمای رادیو قرآن به نشانی http://radioquran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha