برگزاری همایش کتابت قرآن در ابهر
کد خبر: 3967266
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

برگزاری همایش کتابت قرآن در ابهر

رئیس انجمن خوشنویسان ابهر از برگزاری هشتمین همایش کتابت قرآن با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و تشویق هنرمندان به فعالیت‌های دینی در ابهر خبر داد.

برگزاری همایش کتابت قرآن در ابهرمحسن عطوفی، رئیس انجمن خوشنویسان ابهر، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: هشتمین دوره کتابت قرآن کریم به همت انجمن خوشنویسان ابهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در رمضان 1400 با هدف به‌کارگیری هنر در فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: هنرمندان خوشنویس برای شرکت در همایش کتابت قرآن می‌توانند به انتخاب خود سوره، آیات قرآن کریم و یا ترجمه سوره و آیات را با نوع قالب، دانگ و رنگ آزاد در اندازه کلی 35 × 50 و 50 × 70 کتابت کرده و عکس با کیفیت و اسکن شده آثار خود را از تاریخ 15 تا 20 اردیبهشت به تلگرام یا واتساپ انجمن خوشنویسان به شماره 09128423380 ارسال کنند و به صورت تمایل می‌توانند اصل آثار خود را به انجمن تحویل دهند.

رئیس انجمن خوشنویسان ابهر بیان کرد: آثار هنرمندان به صورت نمایشگاه مجازی گروهی در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر به نشانی ershadabharexhibition @ و farhang_honar_abhar@ به نمایش گذاشته می‌شود.

وی یادآور شد: مهرماه سال 99 نمایشگاه خوشنویسی سلطان سخا علی(ع) با موضوع آیه، حدیث، شعر و نثر مرتبط با حضرت علی(ع)، گرامیداشت مقام شامخ حضرت امیرالمومنین علی(ع)، معرفی هنرمندان پیشکسوت و جوان انجمن خوشنویسان ابهر، ایجاد رقابت و تشویق بین هنرمندان جهت حضور در فعالیت‌های هنری و ادامه مسیر هنری خود در رشته خوشنویسی برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha