تولید مجموعه برنامه‌ «پلیس تراز قرآنی»
کد خبر: 3965934
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
سردار بهرامی خبر داد:

تولید مجموعه برنامه‌ «پلیس تراز قرآنی»

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی جدیدی در ماه رمضان در حال اجراست، گفت: تولید مجموعه برنامه‌ پلیس تراز قرآنی، برگزاری محافل انس و جلسات تفسیر قرآن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پخش تلاوت‌های ناب و فاخر قاریان در اماکن ناجا از جمله این برنامه‌هاست.

به گزارش ایکنا، نیروی انتظامی یکی از نهادهایی است که در ماه مبارک رمضان در جهت بهره‌مندی هرچه بیشتر کارکنان خدوم خود و خانواده‌های آنان از سفره‌ متنعّم قرآن در ماه مبارک رمضان و با توجه به شرایط کرونایی، با برنامه‌ریزی که از چند ماه قبل صورت گرفته، تدابیری خاص را اتخاذ کرده است تا برنامه‌های قرآنی در ناجا ولو به صورت محدود، اما با شیوه‌های ابتکاری اجرا شود.

سردار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا در این خصوص گفت: فضاسازی معنوی و قرآنی اماکن ناجا با بهره‌گیری از آیات و روایات معصومین(ع) و فرمایشات امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظلّه العالی) در باب اهمیت ماه مبارک رمضان و انس و تلاوت قرآن کریم و ارزش و جایگاه روزه و روزه‌داران، احسان و اطعام و کمک به نیازمندان به مرحله اجرا در آمد.
 
وی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در اختیار نیروی انتظامی، با تولید محتوای فاخر و اثربخش، با برگزاری مسابقه از محتوا‌های بارگذاری شده از دیگر برنامه‌های در حال اجرا در ناجاست. در همین راستا پخش تلاوت‌های ناب و فاخر قاریان در اماکن ناجا در زمان‌های خاص به صورت مستمر نیر انجام می‌شود.
 
معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا تصریح کرد: در برخی از مکان‌هایی که وضعیت کرونا به صورت زرد یا آبی است به صورت محدود چند نفره با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در فضای باز، محافل انس با قرآن کریم و جلسات تفسیر قرآن نیز در حال اجراست.

بهرامی ادامه داد: تولید مجموعه برنامه‌ «پلیس تراز قرآنی» که در ۲۳ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای با محتوای ترتیل و تفسیر و مباحث اخلاقی از سوی اساتید برجسته اخلاقی و تفسیر قرآن، و بارگذاری در سامانه اداری و وبگاه‌های روابط عمومی، از دیگر برنامه‌هایی بود که مورد استفاده و استقبال کارکنان قرار گرفت. همچنین با هماهنگی شبکه دو سیما چند گزارش مستند تصویری از فعالیت‌های قرآنی ناجا تهیه و در رسانه ملی نیز پخش می‌شود.
انتهای پیام
captcha