توزیع هزار بسته معیشتی در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3961725
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

توزیع هزار بسته معیشتی در کهگیلویه‌وبویراحمد

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک‌هزار بسته معیشتی و بهداشتی در میان بیماران کرونایی استان توزیع شد.

توزیع هزار بسته معیشتی در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، علی ساداتی، مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 9 فروردین‌ماه در نشست طرح شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مرحله دوم طرح شهید قاسم سلیمانی از پانزدهم اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه در استان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح یک ماه در نظر گرفته شده است، افزود: از ابتدای طرح پنج شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده و چند شهرستان دارای مشکل را نیز پای کار آوردیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۸۰۰ نیروی تخصصی آموزش‌های لازم را فرا گرفته و ۶۰۰ نیرو نیز برای حوزه حفاظت و بخش‌های دیگر رعایت پروتکل‌ها به کار گرفته شده است.

ساداتی با اشاره به اینکه ۹ هزار و ۶۷۵ نمونه در استان گرفته شده است، ابراز کرد: از این تعداد نمونه ۳۹۳ مورد قطعی شناسایی و ۶۰۰ مورد مشکوک و ارجاع به pcr شد.

وی از تحقق ۳۰۰ تست در گچساران و باشت خبر داد و افزود: ۳۰ تست در این محور مثبت شده است.در دهدشت از ۹۲۰ تست، ۱۰ مورد مثبت شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از افزایش تجمعات در شهر لنده خبر داد و بیان کرد: از یک هزارو ۲۰۰ مورد تست، ۶۰ مورد مثبت شده و ۵۰ مورد تست مثبت ارجاعی داشتیم. در مارگون نیز از ۱۸۰ تست، ۱۱ مورد مثبت شد.

انتهای پیام
captcha