اجرای ۷۰ میلیارد تومان پروژه از سوی خیران در شیراز
کد خبر: 3954942
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

اجرای ۷۰ میلیارد تومان پروژه از سوی خیران در شیراز

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز از اجرای بیش از ۷۰ میلیارد تومان پروژه از سوی خیرین این مجمع طی دو سال اخیر خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز، نشست انتخاب هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز امروز، اول اسفندماه برگزار شد که در آن سیدعبدالرضا دستغیب به‌عنوان مدیرعامل، عبدالمحمد طاهری به عنوان نائب رئیس و علی نقی مصلح شیرازی به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

سیدعبدالرضا دستغیب، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز  هم در این نشست گفت: در دو سال گذشته بیش از 70 میلیارد تومان پروژه توسط خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز در شیراز اجرا شده است.

آرش فرج‌زاده، قائم مقام شهردار شیراز در این مراسم گفت: مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز پروژه‌های ارزشمند فرهنگی، عمرانی را برای خدمات‌رسانی به مردم توسعه دهد و شهرداری تمام قد آماده همکاری و مشارکت با مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز است.

وی به لزوم همگرايي مجامع مختلف خيرين در شيراز اشاره کرد و گفت: همراهي مجمع خيرين تأمين سلامت، مجمع خيرين مسکن‌ساز، مجمع خيرين مدرسه‌ساز، مجمع خيرين شهرساز و فرهنگ‌ساز و... مي‌تواند منجر به تعريف و اجراي پروژه‌هاي برگزاري در حوزه‌هاي مختلف شود.

فرج‌زاده با بيان اينکه هدف مجمع خيرين شهرساز و فرهنگ‌ساز، انتفاعي نيست، گفت: هدف اين مجمع در جهت ارتقاي فرهنگ شهروندي و شهرنشيني است لذا بر همين اساس بايد در آن بر روي همگان باز باشد.

قائم مقام شهردار شيراز تأکيد کرد: قرار نيست در مجمع صرفاً بر روي کساني باز باشد که مي‌خواهند پروژه‌هاي ميلياردي اجرا کنند بلکه هر شهروند با يک ليوان آب هم مي‌تواند در امور خير مشارکت داشته باشد.

عبدالمحمد طاهری، دیگر عضو هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز با انتقاد از رفتارها و رویکردها ، تأکید کرد: تشکل‌های داوطلبانه جریان‌های سیاسی نیستند.

محمدحسین گلریز خاتمی، دیگر عضو هیئت مدیره این مجمع هم گفت: هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز چشمداشت مالی ندارند زیرا هر کدام دردوره‌هایی سمت‌های مختلفی پشت گذاشته‌اند.

همچنین احمد صادق‌نژاد، عضو دیگر هیئت مدیره مجمع گفت: در جریان مشکلات اقتصادی شیوع کرونا طی یکسال اخیر، قریب دو میلیارد تومان اعم از بسته کمک معیشتی، اقلام بهداشتی، ماسک و محلول ضدعفونی کننده توسط خیرین مجمع میان نیازمندان و مراکز مرتبط توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha