شرکت ۲۷ گیلانی در دوره ملی توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن
کد خبر: 3954429
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲

شرکت ۲۷ گیلانی در دوره ملی توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش گیلان از شرکت ۲۷ گیلانی در پنجمین دوره توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن سراسر کشور خبر داد.

جمیل عباسی‌غریب، معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری دوره توانمندسازی مدیران مراكز دارالقرآن و رؤسا، كارشناسان ادارت قرآن، عترت و نماز خبر داد و اظهار کرد: پنجمین دوره توانمندسازی مدیران مراكز دارالقرآن سراسر كشور و رؤسا، كارشناس مسئولان و كارشناسان ادارت قرآن، عترت و نماز استان‌ها به میزبانی آموزش و پرورش شهر تهران از تاریخ 27 تا 29 بهمن به‌صورت مجازی از طریق سامانه دانش‌آموزی شاد در حال برگزاری است.

وی افزود: در این دوره كه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 15 برگزار می‌شود شركت‌كنندگان از برنامه‌های مختلف آموزشی كه از سوی اساتید به نام كشوری و بین‌المللی ارائه می‌شود، بهره‌مند خواهند شد.

غریب با اشاره به اینکه از گیلان ۲۷ نفر در این دوره شرکت می‌کنند، گفت: محتوای این دوره شامل سواد رسانه‌ای و لزوم استفاده و بهره‌مندی بیشتر از فضای مجازی در برنامه‌های مراکز دارالقرآن در زیست‌بوم جدید، تبیین چشم‌انداز، اهداف و برنامه‌های مراکز دارالقرآن، شیوه‌های جذب و نگاهداشت دانش‌آموزان در مراکز دارالقرآن، شیوه‌های جذب خیرین قرآنی برای ساخت دارالقرآن‌ها، معرفی خیرین دارالقرآن ساز و مراکز دارالقرآن خیرساز با همکاری جامعه خیرین مدرسه ساز و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و نحوه ایجاد هم‌افزایی بین دستگاه‌های همسو با دارالقرآن‌ها خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان تصریح کرد: نحوه اجرای این دوره با استفاده از برنامه‌های زنده در بستر فضای مجازی با محوریت شبکه ملی آموزش دانش‌آموزان(شاد) و پخش در کانال‌های تخصصی آن است.

انتهای پیام
captcha