«امام مهربانی‌ها» سوادآموزان فارس رونمایی شد
کد خبر: 3954038
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷

«امام مهربانی‌ها» سوادآموزان فارس رونمایی شد

طی مراسمی از كتاب «امام مهربانی‌ها» ویژه سوادآموزان فارس با هدف تقویت مبانی اعتقادی و اخلاقی سوادآموزان در عصر غیبت و افزایش محبت و اطاعت از امام عصر(عج) در شیراز رونمایی شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم رونمایی از كتاب «امام مهربانی‌ها» ویژه سوادآموزان با هدف تقویت مبانی اعتقادی و اخلاقی سوادآموزان در عصر غیبت و افزایش محبت و اطاعت از امام عصر(عج) امروز، 26 بهمن‌ماه با حضور مسئولان آموزش و پرورش فارس در شیراز برگزار شد.

بهزاد نوروزی چگینی، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس در این مراسم با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: در سند تحول بنیادین 6 ساحت تربیتی در نظر گرفته شده است كه یك ساحت مربوط به ساحت فرهنگی و تربیت دینی است.

وی، شناخت ائمه اطهار(ع) و سیره و فرمایشات آنان را وظیفه مسلمانان برشمرد و گفت: در مجموعه سوادآموزی به‌منظور معرفی سیره رفتاری امام زمان(عج) و سلوك اخلاقی ایشان كتاب «امام مهربانی‌ها» را نگارش، تدوین و توزیع كردیم.

نوروزی چگینی به اهداف نگارش این كتاب اشاره كرد و گفت: هدف از تدوین و تألیف کتاب «امام مهربانی‌ها» آشنایی و تقویت مبانی اعتقادی و اخلاقی سوادآموزان در عصر غیبت امام زمان(عج) و افزایش محبت و اطاعت از آن حضرت در این دوره پر چالش است.

به گفته معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس، كتاب مذكور از مجموعه كتاب‌های دوره تحکیم سواد است که توسط مدیریت پژوهش و تولید محتوای آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی چاپ شده و ۳۴۰۰جلد از آن در اختیار معاونت سوادآموزی فارس قرار گرفته است.

وی با بیان اینكه این كتاب در میان مراكز یادگیری محلی سوادآموزی استان توزیع خواهد شد، گفت: سهمیه هر مركز 50 جلد است كه با توجه به كمبود این كتاب به‌صورت چرخشی میان مراكز یادگیری توزیع خواهد شد.

نوروزی زمان آموزش این كتاب را از زمان كلاس‌گذاری تا پایان اسفندماه سال جاری اعلام كرد و گفت: این كتاب بعد از اجرای فعالیت جمع‌آوری شده و برای استفاده در برنامه‌های آتی در مراكز یادگیری محلی نگه‌داری خواهد شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس یادآور شد: ارزیابی از فعالیت‌های سوادآموزان به‌صورت دست‌نوشته از كتاب «امام مهربانی‌ها» خواهد بود كه هر مركز یادگیری 5 دست‌نوشته را انتخاب و به اداره ارسال می‌كند و بعد از بررسی‌ها هم دست‌نوشته‌های برتر استان معرفی شده و در نیمه شعبان سال 1400 تقدیر خواهند شد.

انتهای پیام
captcha