مدیران دارالقرآن‌های یزد در دوره توانمندسازی کشوری شرکت می‌کنند
کد خبر: 3953874
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

مدیران دارالقرآن‌های یزد در دوره توانمندسازی کشوری شرکت می‌کنند

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد از حضور 20 مدیر دارالقرآن، رئیس و دو کارشناس این اداره در پنجمین دوره «توانمندسازی مدیران مراکز دارالقران الکریم سراسر کشور» خبر داد.

مدیران مراکز دارالقران یزد در دوره توانمندسازی کشوری شرکت می‌کنندسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برگزاری پنجمین دوره «توانمندسازی مدیران مراکز دارالقران الکریم سراسر کشور» اظهار کرد: بزرگترین رویداد قرآنی کشور در قالب دوره توانمندسازی ویژه مدیران مراکز دارالقرآن آموزش و پروش رؤسای ادارات قرآن، عترت و نماز، کارشناسان مسئول و کارشناسان ادارات کل استان‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این دوره به صورت مجازی در شبکه دانش‌آموزی شاد و در بازه زمانی 27 لغایت 29 بهمن ماه جاری به همت اداره‌کل قرآن، عترت و نماز معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

غفاریان با اشاره به شرکت بیش از 750 نفر از مدیران مراکز دارالقرآن و 150 نفر از کارشناسان قرآن، عترت و نماز استان‌ها یادآور شد: 20 مدیر دارالقرآن، رئیس و دو کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این دوره حضور خواهند داشت.

یادآور می‌شود پنجمین دوره توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن با هدف تبلیغ، ترویج و تجلیل از خادمان و فعالان قرآن کریم و هماهنگی‌های مدیریتی و استفاده از مهمترین دستاوردهای قرآنی و تجربیات برتر مدیران دارالقرآن در تأمین فضا، تجهیزات و جذب مخاطب و شناسایی و تقدیر از مدیران برگزیده برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha