بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی تولیدات علمی است
کد خبر: 3953182
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸

بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی تولیدات علمی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: تولیدات علمی بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب است و قشر دانشگاهی مدیون شهدای انقلاب اسلامی هستند.

بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی تولیدات علمی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، اسحاق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، ۲۱ بهمن‌ماه در یادواره شهدای دانشجوی انقلاب اسلامی استان اردبیل، اظهار کرد: رشد و بلوغ شرکت‌های دانش‌بنیان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی کاملا مشهود و مشخص است به طوری که این کشور در مسیر دانش حرکت می‌کند و این مقوله همچنان ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به این که دستیابی به علم و پیشرفت اولویت اساسی است، بیان کرد: برنامه‌ریزی در راستای توسعه علمی یک اولویت اساسی است و در این زمینه در دوران انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری هدفمند و برنامه‌ریزی شده به مبحث علم پرداخته شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، گفت: آرمان‌های شهدا به همین خاطر پایدار و ماندگار است که برگرفته از آرمان‌های انبیا و اولیای پیامبران است و به همین دلیل به این عزت و اقتدار دست یافته که قابل معاوضه نیست در این زمینه کسب رتبه پانزدهم در تولید علم بسیار حائز اهمیت است.

رسولی تصریح کرد: تولیدات علمی بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب است و به همین دلیل است که قشر دانشگاهی مدیون شهدای انقلاب اسلامی هستند و در این زمینه تولیدات علمی در حال تبدیل به فناوری است که در مقوله‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته است که باید مورد توجه واقع شود.

وی بیان کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام یک امری مهم و خطیر است و باید شرایط را به وضعیتی برسانیم که بتوانیم پاسدار خون پاک شهدای والامقام باشیم و بدانیم انتظار شهدای والامقام از ما چیست و ما در برابر آنان چه وظایف و رسالت‌هایی بر عهده داریم که باید به آن عمل کنیم.

انتهای پیام
captcha