آمار ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن در فارس از مرز ۷ هزار نفر گذشت
کد خبر: 3951419
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

آمار ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن در فارس از مرز ۷ هزار نفر گذشت

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس از ثبت‌نام بیش از ۷ هزار نفر در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون در این استان خبر داد.

احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به برگزاری نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد در سال جاری گفت: تاكنون بیش از 7 هزار نفر در استان فارس در این آزمون ثبت‌نام كرده‌اند.

وی با بیان اینكه ثبت‌نام در این آزمون تا روز جمعه، 17 بهمن‌ماه جاری ادامه خواهد داشت، افزود: آزمون مذكور در 14 رشته در نیمه اول اسفندماه سال جاری به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

نداف با تصریح اینكه است قریب 5 هزار نفر از ثبت‌نام‌کنندگان این آزمون در استان فارس از قرآن‌آموزان مؤسسه بیت‌الاحزان استهبان هستند، از انجام توافق‌هایی میان معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزارت آموزش و پرورش در رابطه با این آزمون خبر داد و گفت: طی توافق به عمل آمده بین وزارت آموزش و پرورش و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تمامی معلمان و فرهنگیان کشور به شرط قبولی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از مزایای دوره‌های کوتاه مدت ضمن خدمت آموزشی در سامانه LTMS بهره‌مند خواهد شد.

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس با اشاره به نامه رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در این رابطه گفت: با توجه به مأموریت این مرکز و مدنظر قراردادن محتوای آزمون سراسری اجرای سه دوره آموزش سرفصل‌های مصوب و با کدهای 9253895 و 92503896 و 91301265 در سامانه LTMS فعال و دارای اعتبار اجرایی است.

وی با بیان اینكه زمان برگزاری آزمون اختصاصی همکاران و آموزش و پرورش بعد از آزمون عمومی و متعاقباً اعلام خواهد شد، گفت:‌ با توجه به بخش‌نامه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر مصوبه شدن شرکت در آزمون به‌عنوان ساعت ضمن خدمت، قطعاً آمار ثبت‌نام شوندگان نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت رشد قابل توجهی خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha