حماسه ۹ دی پیوند امت با ولایت است
کد خبر: 3944045
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱

حماسه ۹ دی پیوند امت با ولایت است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، حماسه ۹ دی را روز تجلی حضور ملت ایران و پیوند دوباره امت با ولایت بیان کرد و گفت: در حماسه ۹ دی سال ۸۸ ملت ایران به جهانیان آموختند که پای انقلاب اسلامی هستند و هیچ گاه از آرمان‌ها و اهداف انقلاب دست نخواهند کشید.

۹ دی پیوند امت با ولایت/تلاش دشمنان مأیوس کردن مردم از انقلاب استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، عصر روز دوشنبه، 8 دی‌ماه در نشست بصیرتی به مناسبت حماسه ۹ دی و بزرگداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در اهر، حماسه ۹ دی را روز تجلی حضور ملت ایران و پیوند دوباره امت با ولایت عنوان کرد و گفت: در حماسه ۹ دی سال ۸۸ ملت ایران به جهانیان آموختند که پای انقلاب اسلامی هستند و هیچ گاه از آرمان‌ها و اهداف انقلاب دست نخواهند کشید.

وی افزود: فتنه ۸۸ به عنوان روز بصیرت یادآور حماسه‌ای دیگر از سوی مردم قدرتمند ایران اسلامی است که بار دیگر با حضور خود در صحنه فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و درسی دیگر به آمریکا و دست نشانده‌های آنها دادند که جا دارد امروز بسیجیان در صحنه‌های مختلف انقلاب با بصیرت حضور مستمر داشته باشند.

سرایی، با بیان اینکه باید در تقویت بسیج و تربیت بسیجی به کیفیت حلقه‌های صالحین و کارهای معرفتی و تفکر بسیجی بیشتر توجه کنیم، افزود: باید مانند اوایل انقلاب بسیجی در مساجد فعال بوده و تفکرش در جامعه ترویج یابد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، به فتنه بزرگ آمریکا و دشمنان اسلام که پرورش داعش در منطقه بود اشاره کرد و گفت: داعش برای ماندن آمده بود نه برای رفتن و اگر جوانان مخلص و انقلابی و مدافعان حرم نبودند ما امروز باید با داعش در خاکریزهای شهرهایمان مبارزه می کردیم و این فتنه آمریکایی بود که با رشادت و حضور جوانان مدافع حرم و سرداران اسلام از جمله شهید سردار حاج قاسم سلیمانی این فتنه آمریکا از بین رفت و با مقاومت دلیرانه هیمنه آمریکایی و داعش در منطقه شکسته شد.

وی همچنین با اشاره به وجود برخی مشکلات و کاستی‌ها در کشور، گفت: متأسفانه در کشور مشکلاتی وجود دارد که باید برای حل این مشکلات مسئولان به فکر چاره باشند و این فتنه آمریکایی است که می‌خواهند مردم را نسبت به اسلام و انقلاب مأیوس کنند و در این راستا رسالت ماست که نگذاریم دشمنان، ما را از انقلاب و آرمان های آن مأیوس کنند چرا که تلاش دشمنان مأیوس کردن مردم از انقلاب است و طراحی دقیق دشمنان در این است که کوچک ترین مسئله و مشکل را به بزرگترین چالش در کشور تبدیل کنند.

سرایی ادامه داد: وظیفه ما انسجام و وحدت ملی در برابر توطئه‌های دشمنان و مدیریت افکار عمومی است تا در برابر طرح و نقشه فتنه افکنانه دشمنان مقابله کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا حماسه، تفکر بسیجی را در شرایط فعلی و کرونایی کشور بسیار ارزشمند برشمرد و افزود: با تفکر بسیجی و حضور بسیجیان در تمام صحنه‌ها  امروز شاهدیم که بسیج با حضور در بیمارستان‌ها و اماکن عمومی دوشادوش سایر خیران و مسئولان در کمک‌های مومنانه و حمایت از اقشار آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا نقش آفرینی میکنند.

انتهای پیام
captcha