برگزیدگان پویش روضه‌های خانگی معرفی شدند
کد خبر: 3943458
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸

برگزیدگان پویش روضه‌های خانگی معرفی شدند

در مجموع 289 اثر در شش رشته خوشنویسی، نقاشی، تایپوگرافی، عکاسی، پادکست و فیلم که در مدت فراخوان پویش روضه‌های خانگی به دبیرخانه آن ارسال شد، 16 اثر برگزیده شدند.

به گزارش ایکنا، در مجموع 289 اثر در شش رشته خوشنویسی، نقاشی، تایپوگرافی، عکاسی، پادکست و فیلم در مدت فراخوان پویش روضه‌های خانگی به دبیرخانه آن ارسال شد، پس از مرحله انتخاب اولیه و داوری نهایی، 16 اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

امید مراوندی، حامد باقری‌زاده و پریسا عباسی در بخش خوشنویسی، عطیه شمس در بخش نقاشی (در این بخش هیئت داوران تنها یک اثر را شایسته عنوان برگزیده دانست)، فرناز فرشچی، شیرین نوشیروان و علی‌اکبر میرزایی در بخش تایپوگرافی، علی همتیان، فاخته جلایرنژاد و محمد آهنگر در بخش عکاسی، سماء بیات، زهرا سرابی و راضیه‌سادات هاشمی در بخش پادکست، بهاره امینی و زهرا شیبانی و حسینعلی باقری در بخش فیلم، معرفی شدند.

بنا بر اعلام دبیرخانه این پویش مقرر است، مراسم تکریم از برگزیدگان همزمان با ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، به عنوان یکی از سازمان‌های متولی امر فرهنگ دینی در جامعه، در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسم عزاداری حسینی، در ماه‌های محرم و صفر سال جاری، اجرای پویش روضه‌های خانگی را در دستور کار خود قرار داد، تا بتواند بر این اساس علاوه بر انتقال ارزش‌های فرهنگی ایثار و فداکاری، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کادر درمان کشور را در ادامه مسیر مبارزه با این ویروس منحوس یاری کند.

 

انتهای پیام
captcha