راه‌اندازی گروه آموزشی «طوبی» با مشارکت 4 مؤسسه قرآنی
کد خبر: 3943442
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰

راه‌اندازی گروه آموزشی «طوبی» با مشارکت 4 مؤسسه قرآنی

گروه آموزشی و تبلیغی «طوبی» درباره موضوعات روز در حوزه قرآنی، دینی و اسلامی با مشارکت چهار مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی چون رضوان، هادیان راهیان نور، حامی و اسوه تهران در بستر فضای مجازی راه‌اندازی شد.

حمید محصل، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی رضوان تهران در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به راه‌اندازی گروه علمی ـ آموزشی طوبی با مشارکت چهار مؤسسه قرآنی اظهار کرد: این گروه با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی، تبلیغی، ترویجی، اردویی، تولید محتواهای علمی و انجام سایر فعالیت‌های فرهنگی راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های این گروه درباره موضوعات روز در حوزه قرآنی، دینی و اسلامی است، ادامه داد: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت هادیان راهیان نور، مؤسسه فرهنگی ـ قرآن و عترت حامی و مؤسسه فرهنگی، قرآن و عترت اسوه تهران از جمله تشکل‌های قرآنی همکار در این گروه هستند.

محصل اظهار کرد: در فاز نخست فعالیت مؤسسه در نظر داریم تا دوره‌های آموزشی را در قالب کارگاهی یا دوره تربیت مربی در چهار موضوع قرآنی، نخبه‌پروری، دوره‌های سلامت و پیشگیری و خطاطی و هنری ویژه تمامی گروه سنی برگزار کند.

مدیر مؤسسه رضوان با اشاره به اینکه یک خانواده می‌تواند با انتخاب بسته کامل آموزشی، از تمامی آموزش‌ها برای تمای اعضای خانواده بهره‌مند شوند، تصریح کرد: این دوره‌ها به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان از سراسر کشور برای ثبت نام با شماره‌های 02155482025 -  02146884049 - 09351061841 - 09012069232 تماس بگیرند یا از طریق کانال مؤسسه رضوان یا گروه طوبی به نشانی tooba_grooh@ در پیام‌رسان‌های تلگرام، ایتا، بله، سروش یا صفحه اینستاگرام درخواست ثبت نام خود را ثبت کنند.

انتهای پیام
captcha