پاسخ موشکی ارتش یمن به ادامه تجاوزهای سعودی
کد خبر: 3936809
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

پاسخ موشکی ارتش یمن به ادامه تجاوزهای سعودی

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، اعلام کرد: یگان موشکی ارتش موفق شد با استفاده از موشک قدس ۲ ایستگاه توزیع نفت شرکت نفتی آرامکو عربستان را در بندر جده هدف قرار دهد.

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، در توئیتی اعلام کرد: نیروهای مقاومت این کشور موفق شدند یک عملیات موشکی از نوع «قدس ۲» علیه پالایشگاه نفتی آرامکو عربستان انجام دهند.

وی ادامه داد: یگان موشکی ارتش یمن موفق شد با موشک بالدار «قدس ۲» ایستگاه توزیع تأسیسات نفتی آرامکو در عربستان سعودی را هدف بگیرد. این موشک‌ها اخیراً پس از اجرای آزمایش‌های عملی موفق در عمق عربستان که هنوز اعلام نشده است، وارد فاز خدماتی شده‌اند. با اصابت موشک قدس ۲ به هدف، خودروهای آتش‌نشانی و آمبولانس‌ها به محل اصابت شتافتند.

سریع افزود:: این عملیات در پاسخ به ادامه تجاوز و محاصره یمن و نیز وعده چند روز پیش نیروهای مسلح یمن مبنی بر انجام عملیات گسترده در عمق عربستان سعودی انجام شده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خطاب به شهروندان و شرکت‌های خارجی در عربستان سعودی توصیه کرد که از تأسیسات حیاتی در عربستان سعودی دور شوند زیرا جزء بانک اهداف صنعا هستند.

حمله مقاومت یمن به تاسیسات آرامکو عربستان

 

حمله مقاومت یمن به تاسیسات آرامکو عربستان

انتهای پیام
captcha