استان کهگیلویه و بویراحمد مسئول ساخت باب المهدی(عج) شد
کد خبر: 3935231
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

استان کهگیلویه و بویراحمد مسئول ساخت باب المهدی(عج) شد

رئیس ستاد عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قرار است ساخت باب المهدی را در برنامه کاری ستاد عتبات عالیات استان قرار دهیم.

استان کهگیلویه و بویراحمد مسئول ساخت باب المهدی(عج) شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی ستاد عتبات و عالیات استان، حسن حکمتیان راز، رئیس ستاد عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 24 آبان ماه اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی ستاد یک میلیارد و پانصد میلیون مسلمان در سراسر دنیاست که از مأموریت های حضرت آقا به این ستاد، اعزام به اربعین حسینی جهت پذیرایی در عراق و ایران از زائرین حسینی، راه اندازی مواکب که ظرفیت‌هایی در همه آنها برای همکاری کردن در مواقع بحرانی از جمله سیل و زلزله است.
وی افزود: تمام استان‌ها به نحوی بخشی از ساخت حرمین را به نام خودشان می‌گیرند که تاکنون استان ما از این موهبت برخوردار نبود ولی هم اکنون به لطف الهی قرار است ساخت باب المهدی پدر امام زمان عج را در برنامه کاری ستاد عتبات عالیات استان قرار دهیم.
رئیس ستاد عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ۶۳ پروژه در عراق در حال کار است که و سهم ایران در شهر سامرا، توسعه حرم عسکرین است، ستاد عتبات یک ستاد مردمی است که از طرف دولت کمک نمی شود و مردم به صورت خودجوش و میزان ارادتی که به اهل بیت دارند در این امر خیر شریک می شوند.

حکمتیان‌راز بیان کرد: امام جمعه هر شهر با همکاری فرمانداران و فرمانده سپاه شهرستان مسئولیت اجرایی ستاد را برعهده دارند، امام جمعه پدر معنوی هر شهرستان است، گروه‌های فرهنگی و جهادی، دهیاران حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج تا دورترین نقطه همه باید پای کار ستاد بیایند.

وی تصریح کرد: اگر در ایران ۸۰ میلیونی هر ایرانی ۵ هزار تومان برای بازسازی عتبات عالیات بدهد سهم ایران محقق می شود که استان ما باید در حدود ۴میلیارد تومان برای عتبات عالیات و حدود ۲ میلیارد تومان هم برای درب باب المهدی تامین کند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: سهم مشارکت استان ما در کل کشور و در بین ۳۲ استان رتبه آخر که این آمار طبق گزارشات موثق است که در این بین میزان آورده ما حدود ۸ میلیون تومان از ۴ میلیارد تومان است که رقم خوبی نیست و ما مسئولان نتوانستیم مردم را پای کار بیاوریم و از ظرفیت‌شان استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha