اعلام نتایج جشنواره تلاوت مجلسی در زنجان
کد خبر: 3933918
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

اعلام نتایج جشنواره تلاوت مجلسی در زنجان

نفرات برگزیده مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره جشنواره تلاوت مجلسی در زنجان اعلام شد.

نتایج جشنواره تلاوت مجلسی در زنجان مشخص شدبه گزارش ایکنا از زنجان، نتایج مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی با رقابت 4 قاری به نام‌های میثم محمدی، حسین قبادی، یوسف قنبری و مهدی کرمی در استان زنجان برگزار شد و نفرات برتر با احتساب آرای مردمی و رأی داوران مشخص شدند.

به گفته ولی‌الله رحیمی، مدیر مؤسسه دارالقرآن زنجان، تلاوت قاریان ضبط و در تاریخ 16 آبان‌ ماه از شبکه اشراق زنجان پخش و فایل آن‌ها در فضای مجازی هم بارگذاری شد و مردم از طریق شماره‌ای که به آن‌ها اعلام شده بود به قاری مورد نظر خود رأی دادند.

وی مجموع پیامک‌های دریافتی به سامانه این جشنواره را 1550 رأی برشمرد و گفت: تعداد آرای صحیح 1312 مورد ثبت شده و در نهایت یوسف قنبری با کسب 566 رای نفر اول این جشنواره شد. میثم محمدی با 351 رای جایگاه دوم را به دست آورد و مهدی کرمی با 245 رای و حسین قبادی با 150 رای به ترتیب سوم و چهارم شدند.

رحیمی یادآور شد: اختتامیه این دوره از جشنواره تلاوت‌های مجلسی همراه با قرعه‌کشی برای اهدای کارت هدیه به 40 نفر از شرکت‌کنندگان در رای‌گیری مسابقه، پنج‌شنبه، 22 آبان‌ماه از طریق صفحه اینستاگرام دارالقرآن به نشانی zanjanquran1 برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha