اکران فیلم «محمد رسول الله» در فرهنگسرای اصلانیان اردبیل
کد خبر: 3932394
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

اکران فیلم «محمد رسول الله» در فرهنگسرای اصلانیان اردبیل

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، گفت: فیلم «محمد رسول الله» به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و گرامیداشت هفته وحدت در فرهنگسرای اصلانیان اردبیل اکران شد.

اکران فیلم «محمد رسول الله» در فرهنگسرای اصلانیان اردبیلعاطف محمدنژاد، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: اکران فیلم «محمد رسول الله» در فرهنگسرای زنده یاد اصلانیان استان اردبیل، به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل برگزار شد.
محمدنژاد، بیان کرد: هفته وحدت، یادآور ولادت رسول خوبی‌ها حضرت محمد(ص) آخرین فرستاده پروردگار است، پیام‌آوری که وحدت امت اسلامی را از راهبرد‌های بنیادین اقتدار امت اسلامی در تمام زمان‌ها و مکان‌ها دانسته است.
وی افزود: اکران فیلم «محمد رسول الله» با توجه به ضرورت وحدت دنیای اسلام در موقعیت کنونی و خلاء موجود در محصولات هنری و رسانه‌ای با نگاه هنری به موضوعاتی همچون بیداری اسلامی، الگو‌ها و آثار وحدت، مشترکات، عوامل و آثار تفرقه پیش بینی شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در معرض دید قرار گرفت.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، تصریح کرد: فیلم «محمد رسول‌الله» فیلمی است در گونه تاریخی که داستان زندگی کودکی محمد(ص) را روایت می‌کند و جشن‌های گسترده پیامبر رحمت و مهربانی به همت این فرهنگسرای شهرداری اردبیل با هدف افزایش نشاط و امید در ماه ربیع با عنوان ایستگاه مهربانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha