فلسطین قطعه‌ای از خاک اسلام است/ لزوم حمایت جهان اسلام
کد خبر: 3932218
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

فلسطین قطعه‌ای از خاک اسلام است/ لزوم حمایت جهان اسلام

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به لزوم حمایت جهان اسلام از مسئله فلسطین، گفت: رژیم صهیونیستی، سرزمین و هویت فلسطین را به غارت برده است.

فلسطین قطعه‌ای از خاک اسلام است/ لزوم حمایت جهان اسلامبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‎فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد جمعه، نهم آبان در سی و چهارمین کنفرانس وحدت اسلامی با موضوع «ظرفیت‌های راهبردی جهان اسلام در مواجهه با بلایا و مصائب» که به‌صورت اینترنتی و به‌همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به‌مناسبت هفته وحدت برگزار شد، با بیان این‌که دشمنان اسلام از راه ایجاد اختلاف در کشورهای اسلامی به‌دنبال انحراف افکار عمومی مسلمانان از صهیونیست هستند، افزود: این اختلاف‌افکنی در برخی از نقاط مانند خلیج‌فارس بیشتر است و سبب می‌شود که کشورهای جنوب خلیج فارس از ایران بترسند و از غرب سلاح بخرند و حضور غرب در منطقه را تضمین کنند.

وی با بیان این‌که صهیونیست‌ها سعی می‌کنند مسئله فلسطین را مسئله داخلی فلسطین وانمود کنند، اضافه کرد: فلسطین قطعه‌ای از خاک اسلام است و طبق دیدگاه همه مذاهب اسلامی اگر سرزمینی مورد هجمه کفار قرار گرفت همه وظیفه دفاع از آن سرزمین را دارند.

شاهرخی با بیان این‌که مسئله فلسطین در رأس همه مسائل هر مذهب و نژاد اسلامی است، ادامه داد: همه دارایی‌های ملت فلسطین را صهیونیست‌ها تصاحب کرده و علاوه‌بر غصب سرزمین، هویت‌شان را هم به غارت برده‌اند.

نماینده ولی‎فقیه در لرستان با اشاره به این‌که ملت فلسطین محکم و مقاوم در مقابل صهیونیست ایستاده‌اند، گفت: ملت فلسطین نیازمد کمک همه مسلمانان است و آن‌چه این روزها به‌عنوان معامله قرن دنبال می‌شود باید با حضور و نقش‌آفرینی همه ملت‌های اسلامی و نخبگان کشورهای مسلمان به شکست بیانجامد.

وی افزود: با تکیه بر قدرت لایزال الهی دشمنان ملت‌های مسلمان محکوم به شکست هستند و امید است که همکاری کشورهای اسلامی را در این زمینه شاهد باشیم.

انتهای پیام
captcha