380 اثر به هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی ارسال شد
کد خبر: 3931697
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳

380 اثر به هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی ارسال شد

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ارسال 380 اثر به هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی خبر داد و گفت: 362 اثر توسط 172 نفر در بخش غیراساتید و 18 اثر از 12 نفر در بخش اساتید به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

380 اثر به هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی ارسال شدسیدعلی زمزم، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت(ع)، امام رضا(ع) و پدر بزرگوارشان حضرت امام موسی کاظم(ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده‌تر این عرصه معنوی از جمله اهداف جشنواره ملی خوشنویسی رضوی است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: جوایز در هریک از رشته‌های نسخ، ثلث، نستعلیق و شکسته برای نفر اول، تندیس جشنواره همراه با لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۳۵ میلیون ریال، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۵ میلیون ریال برای نفر دوم و لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال برای نفر سوم خواهد بود.

وی افزود: نفر دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 25 میلیون ریال و نفر سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 15 میلیون ریال را دریافت خواهد کرد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جوایز بخش اساتید نیز تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 45 میلیون ریال به یک نفر برگزیده در هر رشته خواهد بود، تصریح کرد: به نفر اول بخش خط تحریری نیز لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال اعطا خواهد شد، به نفر دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 15 میلیون ریال و به نفر سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 10 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

زمزم از ارسال 380 اثر به هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی خبر داد و گفت: 362 اثر توسط 172 نفر در بخش غیراساتید و 18 اثر از 12 نفر در بخش اساتید به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه قالب‌های جشنواره نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ، ثلث و خط تحریری(نستعلیق) است، خاطرنشان کرد: جشنواره 3 آذرماه جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha