ارائه برنامه‌های محتوایی برای تبیین نقش امامت حضرت مهدی(عج)
کد خبر: 3931157
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

ارائه برنامه‌های محتوایی برای تبیین نقش امامت حضرت مهدی(عج)

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در خراسان‌جنوبی گفت: تلاش می‌کنیم به مناسبت آغاز امامت امام مهدی(عج) از حیث محتوایی به ارائه برنامه ها در فضای مجازی و حقیقی بپردازیم تا بتوانیم نقش امامت آن حضرت را بیشتر تبیین کنیم.

ارائه برنامه‌های محتوایی برای تبیین نقش امامت حضرت مهدی(عج)حجت‌الاسلام حسین کمیلی، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ۹ ربیع بنیاد مهدویت خراسان‌جنوبی برنامه‌های اجرا می‌کند.

وی از تهیه ۱۱۸۲ بسته هدیه برای توزیع درب منازل در بیرجند به صورت قرعه کشی توسط کانون مهدی یاران و بنیاد مهدویت استان، تهیه و انتشار کلیپ برنامه‌های پیشنهادی گرامیداشت عید بیعت برای خانواده‌ها و اجرای پویش کوچه‌های انتظار خبر داد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در خراسان‌جنوبی بیان کرد: ارسال نامه پیشنهادات گرامیداشت عید بیعت به مساجد و هیئات، تهیه پوسترموشن گرافی با موضوع سبک زندگی، تهیه فتوکلیپ با عنوان خاطره بیعت از تصاویر مراسم عید بیعت سال ۹۸ نیز از دیگر برنامه‌هاست.

کمیلی از برگزاری ختم قرآن برای سلامتی امام زمان(عج)، تبلیغات برنامه‌های مرکز از طریق فضای مجازی و ارسال به ادارات، برنامه ریزی جشن امامت امام مهدی(عج) در مساجد و هیات‌ها و برگزاری پویش جشن خانگی در قالب دلنوشته، نصب پرچم در منازل و برگزاری جشن خانوادگی خبر داد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم به مناسبت آغاز امامت امام مهدی(عج) از حیث محتوایی به ارائه برنامه ها در فضای مجازی و حقیقی بپردازیم، یادآور شد: اعزام مبلغ به روستاهای عشایری در شب جمعه پیرامون ارائه مسائل مهدوی و برگزاری کاروان شادی توسط کانون زمینه‌سازان ظهور در روز نهم ربیع نیز از دیگر برنامه‌هاست.

انتهای پیام
captcha