حدود 430 میلیون تومان از اعتبارات ملی برای قرآن و عترت گلستان جذب شد
کد خبر: 3930571
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

حدود 430 میلیون تومان از اعتبارات ملی برای قرآن و عترت گلستان جذب شد

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: از سال 98 تاکنون حدود 430 میلیون تومان از حمایت ها و اعتبارات ملی برای ترویج فرهنگ قرآن و عترت استان گلستان جذب شد.

حدود 430 میلیون تومان از اعتبارات ملی برای قرآن و عترت گلستان جذب شدمحمد رعیت،  رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان  در گفت وگو با ایکنا بیان کرد: از سال 98 تاکنون حدود 430 میلیون تومان از حمایت‌ها و اعتبارات ملی برای ترویج فرهنگ قرآن و عترت استان گلستان جذب شد.

وی گفت: این میزان اعتبارت برای حمایت از 11 موسسه قرآنی و شعب جامعه القرآن در ایام کرونا، اخذ تسهیلات قرض‌الحسنه برای شش موسسه، برگزاری هجدهمین آزمون حفظ و مفاهیم قرآن و اهدای جوایز به برگزیدگان، انجام شده است.

رعیت بیان کرد: همچنین  از این اعتبارات در جهت حمایت از برگزاری مسابقات قرآنی و شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی در سالهای 98 و 99  و حمایت از طرح‌های مسابقات قرآنی در شبکه‌های مجازی و پویش قرآنی متناسب با سنین کودکان، نوجوانان و جوانان انجام گرفته است.

وی گفت: برای توانمند‌سازی مدیران، مربیان و خادمان این حوزه آموزش­‌هایی با موضوع سروده­‌های قرآنی و همایش‌های مختلف در زمینه سبک زندگی قرآنی از این اعتبارات استفاده شده است.

وی افزود: همچنین این میزان اعتبار در جهت حمایت از اجرای طرح آوای آسمانی، حیات حسینی، حمایت از اتحادیه موسسات قرآنی و جشن رمضان، برگزاری مسابقه قرآنی آیات حسینی ویژه ماه‌های محرم و صفر و اهدا جوایز  به برندگان جذب و بهره‌برداری شد.

انتهای پیام
captcha