ضرورت ورود مدیران استان مرکزی در مهار کرونا
کد خبر: 3927904
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

ضرورت ورود مدیران استان مرکزی در مهار کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در مبارزه با کرونا کار را نباید تعطیل کرد، با طولانی شدن بیماری برخی از مدیران دست از کار کشیده و تنها چشم به دانشگاه علوم پزشکی دوختند بسیار ضروری است مدیران در جهت مهار بیماری وارد میدان شوند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک امروز 16 مهر در نشست خبری که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، از رشد قابل توجه مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در استان ابراز تأسف و نگرانی کرد و گفت: سهل‌انگاری و کم لطفی برخی از هم استانی‌ها در عدم رعایت بهداشت و شیوه‌نامه‌ها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خود را نشان می‌دهد.

وی از عدم رعایت موازین بهداشتی از سوی برخی صنوف ابراز گلایه و نارضایتی کرد و بیان کرد: در مبارزه با کرونا کار را نباید تعطیل کرد، با طولانی شدن بیماری برخی از مدیران دست از کار کشیده و فقط چشم به دانشگاه علوم پزشکی دوختند بسیار ضروری است مدیران در جهت مهار بیماری وارد میدان شوند.

جمالیان تصریح کرد: بنده به‌عنوان رئیس دانشگاه زمانی که برای بازدید به مراکز درمانی مراجعه  می‌کنم جوابی ندارم به پرسنل بدهم؛ چراکه علاوه به سختی کار در مبارزه با کرونا یکسال کارانه و شش ماه اضافه‌کاری دریافت نکرده‌اند. نگرانی کادر درمان با برودت هوا و حضور افراد در فضاهای سرپوشیده بیشتر می‌شود، در این شرایط به شدت نیازمند همدلی بیشتر همه مسئولان و مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه موج سوم کرونا به دنبال سفرهای ماه شهریور ایجاد و نگرانی بسیاری را برای کادر درمان ایجاد کرده است، گفت: استان مرکزی در این ایام به عنوان دومین استانی بود که بیشترین ورود و خروج مسافران را داشت و در تعطیلی پیش رو هم اگر رفت و آمدها کنترل نشود تبعات بسیاری را در روزهای آینده دارد.

انتهای پیام
captcha