کمک یک میلیارد ریالی یک هیئت عزاداری بیرجندی به حوزه سلامت
کد خبر: 3926598
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷

کمک یک میلیارد ریالی یک هیئت عزاداری بیرجندی به حوزه سلامت

عضو هیئت امنای هیئت جانثاران بیرجند گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از جانب این هیئت به حوزه سلامت استان کمک شده است.

کمک یک میلیارد ریالی یک هیات عزاداری بیرجندی به حوزه سلامت استانحجت‌الاسلام حسین شهاب، عضو هیئت امنای هیئت جانثاران بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: امسال با توجه به شرایطی که در کشور رخ داد قبل از ایام محرم تصمیم گرفتیم نذورات جمع‌آوری شده را صرف حوزه سلامت استان به ویژه بیماران کرونایی کنیم.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم برای کمک، افزود: تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از جانب این هیات به حوزه سلامت استان کمک شده است.

عضو هیئت امنای هیئت جانثاران بیرجند بیان کرد: در این راستا، چهار تخت ویژه آی سی یو و یک دستگاه لارنگوسکوب برای بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند که مرکز اصلی درمان بیماران کرونایی است، خریداری شده است.

شهاب با بیان اینکه نیازمند فهم درست از دینداری و عزاداری در بین مردم هستیم که با این کمک‌ها باتوجه به اقتضائات جامعه اسلامی این فهم محقق شده است، تصریح کرد: این فهم و درک درست از دینداری نیازمند فرهنگ‌سازی است.

وی یادآور شد: باید این جریان زیبا که از سمت عزاداری امام حسین(ع) به سمت کمک‌های اجتماعی سرازیر شده در جامعه فرهنگ‌سازی شود چرا که این امر به دینداری ما کمک می‌کند.

انتهای پیام
captcha