تفاهم‌نامه برنامه‌های بومی نماز در بیمه سلامت خراسان‌جنوبی امضا شد
کد خبر: 3925687
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

تفاهم‌نامه برنامه‌های بومی نماز در بیمه سلامت خراسان‌جنوبی امضا شد

تفاهم‌نامه برنامه‌های بومی و برنامه‌های ابتکاری ستاد اقامه نماز اداره کل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز طی نشستی با حضور مدیرکل بیمه سلامت و مدیر ستاد اقامه نماز استان امضا شد.

تفاهم‌نامه برنامه‌های بومی در بیمه سلامت خراسان‌جنوبی امضا شدعلی اربابی، مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی، امروز 6 مهر در نشست با مدیرستاد اقامه نماز استان گفت: ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز نه تنها یک تکلیف و وظیفه دینی است، بلکه یک وظیفه قانونی هم بوده و برای تحقق این امر مهم نباید از هیچ تلاش و کوششی دریغ کرد.

وی به تشریح اقدامات ستاد اقامه نماز اداره کل بیمه سلامت پرداخت و ادامه داد: از ابتدای امسال با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع بیماری کرونا، نمازخانه این اداره کل مجهز به تجهیزات مورد نیاز بهداشتی شده و نمازگزاران ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی با زدن ماسک و فاصله مناسب به اقامه نماز جماعت می‌پردازند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین کمیلی، مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی نیز در این نشست بیان کرد: باید با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت و توان، مردم را به سمت و سوی نماز جذب کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها و اهداف تبیین شده نماز، فعالیت‌های گروهی و به ویژه همکاری دبیران ستاد قامه نماز، کمک بسیار مؤثری خواهد کرد.

در پایان این نشست، تفاهم‌نامه برنامه‌های بومی و برنامه‌های ابتکاری ستاد اقامه نماز اداره کل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز امضا شد.

انتهای پیام
captcha