تحریم‌های امریکا علیه تهران به دلیل حمایت ایران از مقاومت است
کد خبر: 3924461
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
حماس و جهاد اسلامی:

تحریم‌های امریکا علیه تهران به دلیل حمایت ایران از مقاومت است

دو جنبش جهاد اسلامی و حماس فلسطین تحریم‌های آمریکا علیه ایران را به شدت محکوم کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المنار، «داوود شهاب»، عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تحریم‌های آمریکا علیه ایران را به شدت محکوم کرد و آن را نشانه «اوباشگری» ایالات متحده دانست.

وی افزود: دولت آمریکا دولت وقیحی است و نه تنها سعی در تقویت ثبات و امنیت در جهان را ندارد، بلکه باعث نابودی تلاش‌های هدفمند برای کاهش تنش‌ها در جهان می‌شود.

شهاب با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا علیه ایران نشان از اوباشگری آمریکا است، تصریح کرد: تحریم‌های آمریکا علیه ایران با قوانین بین‌المللی در تعارض است و با خواسته‌های کشورهای عضو شورای امنیت تفاوت دارد.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد، همه کشورهای جهان مخالف تحریم‌ها علیه ایران هستند و همگی سیاست‌های آمریکا را احمقانه و غیر‌مسئولانه توصیف کردند.

 «اسماعیل رضوان»، عضو ارشد جنبش حماس نیز ضمن محکوم کردن تحریم‌های آمریکا علیه ایران تأکید کرد که این تحریم‌ها در راستای سیاست خصمانه جدید آمریکا علیه ایران و محور مقاومت و خوش خدمتی به سناریوی صهیونیستی آمریکایی در منطقه برای اجرای معامله قرن اعمال شده است.

وی گفته که جمهوری اسلامی ایران به دلیل حمایتش از محور مقاومت در معرض این تحریم‌‌ها قرار گرفته است، اما این تحریم‌ها باعث آن نخواهد شد که ایران دست از حمایت از فلسطین و مقاومت بردارد.

انتهای پیام
captcha