استفاده از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی در رزمایش «کمک مؤمنانه»
کد خبر: 3911973
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

استفاده از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی در رزمایش «کمک مؤمنانه»

استاندار کرمان گفت: از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی استان به‌منطور مشارکت در رزمایش «کمک مؤمنانه» استفاده می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار کرمان امروز چهارشنبه، 1 مردادماه در نشست پیگیری کمک‌های مؤمنانه در استان کرمان گفت: این نشست به‌منظور هماهنگی برای آغاز جدید توزیع کمک‌های مؤمنانه در استان کرمان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه نحوه توزیع کمک‌های مؤمنانه باید براساس شناسایی دقیق افراد و به تفکیک شهرستانی انجام شود، افزود: از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی استان کرمان نیز برای جلب کمک‌ها در قالب رزمایش کمک مؤمنانه نیز استفاده می‌شود.

استاندار کرمان از راه‌اندازی قرارگاه‌های امام حسن مجتبی(ع) در سطح تمام شهرستان‌های استان کرمان خبر داد و بیان کرد: این قرارگاه با مسئولیت فرمانداران و دبیری سپاه فعالیت خود را آغاز کند.

زهرا موسی‌پور، مدیرکل اجتماعی استانداری کرمان نیز در این نشست گفت: در مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه در استان کرمان حداقل 20 هزار بسته حمایتی توسط تشکل‌های مردم‌نهاد در سراسر استان کرمان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تشکل‌های مردمی محدود به جمعیت هدف خود هستند و کمک‌هایی که جمع می‌کنند را بین افراد تحت پوشش خود توزیع می‌کنند، بیان کرد: 166 تشکل فعال از هفته آینده کار جذب نذورات و توزیع را انجام می‌دهند.

انتهای پیام
captcha