کرسی «فنای ما سوی الله» برگزار می‌شود
کد خبر: 3905311
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

کرسی «فنای ما سوی الله» برگزار می‌شود

کرسی علمی ترویجی با موضوع «فنای ما سوی الله در ربّ محمدی(ص) و در پرتو حقیقت محمدی(ص)»، دوشنبه، دوم تیرماه در قم برگزار خواهد شد.

کرسی فنای ما سوی الله در ربّ محمدی(ص) و در پرتو حقیقت محمدی(ص)به گزارش ایکنا، در راستای برگزاری همایش عرفان اهل بیتی(ع) کرسی علمی ترویجی با موضوع «فنای ما سوی الله در ربّ محمدی(ص) و در پرتو حقیقت محمدی(ص)» از سوی گروه عرفان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به صورت حضوری و همچنین مجازی تحت نرم‌افزار اسکایپ برگزار می‌شود.
 
در این کرسی علمی، حجج‌اسلام حسین عشاقی به عنوان ارائه‌دهنده، مسعود اسماعیلی و علی امینی‌نژاد به عنوان ناقد حضور خواهد داشت و دبیر علمی این کرسی، هم محمدعیسی جعفری است.
 
کرسی علمی ترویجی با موضوع فنای ما سوی الله در ربّ محمدی(ص) و در پرتو حقیقت محمدی(ص)، در روز یادشده از ساعت 11 تا 13 در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: قم، بلوار ۱۵ خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار می‌شود.
 
امکان حضور در این کرسی به صورت مجازی تحت نرم‌افزار اسکایپ فراهم است و صفحه جلسات مجازی برای راهنمایی جهت حضور علاقه‌مندان در نشست‌های مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فعال شده است.
انتهای پیام
captcha