برگزاری رویداد کارآفرینی اکسیر در البرز
کد خبر: 3904813
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

برگزاری رویداد کارآفرینی اکسیر در البرز

اولین جلسه طرح برگزاری رویداد کارآفرینانه اکسیر پس از شیوع بیماری کرونا با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج برگزار شد.

برگزاری رویداد کارآفرینی اکسیر در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، اولین جلسه طرح برگزاری رویداد کارآفرینانه اکسیر پس از شیوع بیماری کرونا با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج برگزار شد.
محسن داورپناه، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی البرز، 25خرداد در این جلسه از اهمیت برگزاری طرح رویداد کارآفرینانه اکسیر با موضوع محوری تبلیغات، اطلاع‌رسانی و بسته‌بندی سخن گفت و افزود: هدف اصلی این رویداد آشنایی و تجربه عملی فرایند ایده‌پردازی صحیح، توسعه ایده، تبدیل ایده به مدل کسب و کار و ارائه آن در حوزه کارآفرینی و کسب و کار است.
وی گفت: شرکت‌کنندگان در این رویداد که تمامی صاحبان ایده از اقشار مختلف جامعه را شامل می‌شود، به دستاوردهایی مانند آشنایی با مفاهیم اولیه کسب و کارهای نوپا(استارتاپ‌ها) و کارآفرینی، آشنایی با نحوه دستیابی به مدل مناسب کسب و کار و تجربه ارائه تاثیرگذار ایده به سرمایه‌گذاران و داوران دست خواهند یافت.
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی البرز اظهار کرد: آغاز فراخوان و نحوه ثبت‌نام در این رویداد به زودی اطلاع رسانی خواهد شد و در مرحله پیش رویداد، طرح‌ها و ایده‌های شرکت‌کنندگان در حوزه بسته‌بندی برای تایید در اختیار داوران تخصصی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha