درخواست مجوز برای اقامه نماز جماعت در ادارات توسط شورای اقامه نماز کرمان
کد خبر: 3904095
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

درخواست مجوز برای اقامه نماز جماعت در ادارات توسط شورای اقامه نماز کرمان

استاندار کرمان گفت: در نشست امروز شورای اقامه نماز استان، مقرر شد از ستاد استانی مبارزه با کرونا درخواست شود مجوز برگزاری نماز جماعت در ادارات با رعایت پروتکل های بهداشتی صادر شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار امروز چهاشنبه، 21 خردادماه در حاشیه نشست شورای اقامه نماز استان، گفت: در نشست امروز مقرر شد صدا و سیما نتیجه نظرخواهی درباره برنامه‌های تولید شده در حوزه نماز را در نشست بعدی ارائه کند و دانشگاه آزاد نیز نتیجه تحقیقات در سه عنوان مشخص شده را اعلام کند.

وی افزود: مقرر شد در کارگروه پژوهشی شورای فرهنگ عمومی، طرح آموزش و پرورش در بحث نماز بررسی و بعد از تصویب، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تأمین اعتبار را انجام داده و از ابتدای مهرماه طرح توسط آموزش و پرورش اجرا شود.

فدایی تصریح کرد: در بخش موشن‌گرافیک‌های صدا و سیما، قرار شد کارگروهی تشکیل و برای برگزاری مسابقه تهیه موشن‌گرافیک و برگزاری جشنواره تصمیم‌گیری کند و به آثار برتر جوایزی ارائه و این آثار از صدا و سیما پخش شود.

استاندار کرمان با اشاره به استفاده از تابلوهای تبلیغاتی شهرداری در بحث نماز، بیان کرد: در نشست امروز مقرر شد از ستاد استانی مبارزه با کرونا درخواست شود مجوز برگزاری نماز جماعت در ادارات با رعایت پروتکل های بهداشتی صادر شود.

انتهای پیام
captcha