نیازمندان جامعه قرآنی کرمانشاه حمایت می‌شوند
کد خبر: 3903896
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

نیازمندان جامعه قرآنی کرمانشاه حمایت می‌شوند

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: سازمان دارالقرآن الکریم با همکاری بنیاد علوی و در قالب رزمایش مواسات از نیازمندان جامعه قرآنی که از شیوع کرونا آسیب دیده‌اند، حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: در مسیر اجرای رزمایش مواسات و کمک به نیازمندان آسیب‌دیده از شیوع کرونا فعالان قرآنی استان به طور خودجوش و مردمی اقدامات شایانی انجام دادند که قابل تحسین است.

وی افزود: در این ایام و با توجه به نیازهای جامعه به ماسک و لوازم بهداشتی فعالان قرآنی استان با همکاری خیرین اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک و تهیه محلول‌های ضدعفونی و بسته‌های غذایی ویژه نیازمندان کردند تا بخشی از نیاز جامعه مرتفع شود.

حجت‌الاسلام محمدی بیان کرد: با توجه به پیگیری مستمر سازمان دارالقرآن الکریم و همکاری مؤثر بنیاد علوی مقرر شد به هر تشکل قرآنی که در قالب رزمایش مواسات فعال بوده است، کمک تعلق گیرد.

وی افزود: این مبلع ویژه کمک به نیازمندان و در مسیر اجرای رزمایش مواسات است که به صورت نقدی و غیر نقدی تعلق می‌گیرد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: رزمایش مواسات برای کمک به نیازمندان آسیب دیده از شیوع کرونا همچنان در کرمانشاه ادامه دارد و مؤسسات قرآنی استان آسیب دیده در این ایام دستگیری و حمایت می‌شوند.

انتهای پیام
captcha