تحلیل تلاوت قاریان مصری و بررسی واژه‌های مهم در رادیو قرآن
کد خبر: 3902066
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰

تحلیل تلاوت قاریان مصری و بررسی واژه‌های مهم در رادیو قرآن

شبکه‌ رادیویی قرآن در برنامه‌های «ترنم آیات» و «ترجمان وحی» به تحلیل تلاوت قاریان مصری و بررسی واژه‌های مهم آیات الهی می‌پردازد.

به گزارش ایکنا؛ برنامه «ترنم آیات» با محوریت تحلیل تلاوت قاریان مصری بر مبنای تفسیر آیات قرآن کریم و همچنین، بررسی ارتباط تفسیر و تلاوت و نحوه تلاوت قاریان مصری به روی آنتن شبکه رادیویی قرآن می‌رود.

این برنامه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد پویا و احمد ابوالقاسمی، دو کارشناس در حوزه تفسیر و تلاوت قرآن کریم پخش می‌شود.

برنامه «ترنم آیات» کاری از گروه علوم قرآنی است که به تهیه‌کنندگی فاطمه کاشانی وحید، با اجرا و کارشناسی محمدهادی صلحجو و علیرضا فتحی‌پور پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۱:۲۵ به مدت ۲۰ دقیقه تقدیم مخاطبان خواهد شد.

همچنین، برنامه «ترجمان وحی» با آموزش و بررسی ترجمه واژگان قرآن و مفاهیم آیات، از رادیو قرآن پخش می‌شود. این برنامه واژه‌های مهم و ترجمه آیات قرآن کریم را از ابتدا بررسی می‌کند. این برنامه روزهای ۱۰ و ۱۱ خردادماه به موضوع مراتب انفاق خواهد پرداخت.

برنامه ترجمان وحی به همت گروه آموزش، کارشناسی فیاض‌بخش و تهیه‌کنندگی مونا توسلی روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۱:۲۰ به مدت ۱۵ دقیقه تقدیم شنوندگان می‌شود.

انتهای پیام
captcha