توزیع هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در فردیس
کد خبر: 3900097
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

توزیع هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در فردیس

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فردیس از توزیع هزار و 200 بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان خبرداد وگفت: این اقدام در راستای فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله) و کمک‌ به افراد آسیب‌دیده از کرونا صورت گرفته است.

توزیع هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در فردیس

علی شهبازی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فردیس در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات و موکب‌های اربعین شهرستان فردیس برای خدمت به شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نبوده و ضدعفونی مساجد، حسینیه‌ها، مدارس ،حوزه‌ها و کانون‌های بسیج ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس، مجتمع‌های مسکونی، مراکز درمانی و غیره با صرف ۱۶۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده انجام شده است. همچنین روزانه بیش از دو هزار لیتر مواد ضدعفونی بین مردم توزیع شده است.
وی توزیع روزانه هزار پرس غذای‌گرم در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) و لیالی قدر و راه‌اندازی سه کارگاه و تولید روزانه بیش از دو هزار ماسک را از اقدامات بخش خواهران ستاد عتبات فردیس برشمرد و افزود: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله) و کمک‌ به افراد آسیب‌دیده از کرونا، ذبح و توزیع گوشت چهار گوسفند بین نیازمندان و توزیع هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی توسط اعضا و رابطین ستاد عتبات عالیات شهرستان فردیس و ۶۰۰ بسته توسط موکب‌ها بین نیازمندان انجام شده است.
رئیس ستاد عتبات عالیات فردیس در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد موکب‌ها در راستای مقابله با کرونا گفت: وظیفه موکب ها تنها کمک به برپایی همایش اربعین نیست و در همه حوزه های مورد نیاز جامعه فعالیت دارند. در این راستا موکب مکتب الزهرا در شهرستان فردیس با فعالیت ۷۰ نفر از خواهرلن و برادران، تاکنون توانسته نسبت به تولید ۳۵۰۰ عدد ماسک، تهیه و توزیع ۸۰ ژل ضد عفونی، ۲۰ دست گان، ۲۰۰ جفت دستکش، تهیه و صرف ۲۵ تانکر مواد ضدعفونی برای پاکسازی معابر، تهیه ۸۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۹۰ هزار تومان و ذبح و توزیع چهار راس گوسفند بین نیاز مندان اقدام کند.
وی عملکرد موکب رایت‌المهدی با فعالیت ۲۰ برادر را تولید هزار عدد ماسک، ۶۰ دست گان، تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته موادضد عفونی و ۲۰۰ بسته معیشتی ۳۰۰ هزار تومانی اعلام کرد و ادامه داد: موکب رهروان ولایت با فعالیت ۳۰ نفر از خواهران و برادران موفق به تولید ۵ هزار عدد ماسک و تهیه پنج هزار بسته مواد ضدعفونی‌کننده شد.
شهبازی گفت: موکب شهدای گمنام مشکین دشت با فعالیت 10 نفر، توانست به تهیه ۵۰ بسته معیشتی ۴۰۰ هزار تومانی، ذبح و توزیع یک راس گوسفند اقدام کند. فعالیت موکب غریب مدینه به تولید ۲۳۰۰ عدد ماسک و ۳۰ بسته معیشتی۴۰۰ هزار تومانی رسید و نتیجه عملکرد موکب خادمیاران رضوی فردیس تهیه و توزیع ۲۸۰ بسته ۲۰۰ هزار تومانی بوده است.

انتهای پیام
captcha