بزرگ‌ترین دورهمی خانوادگی قرآن در پویش ملی «ستاره باران»
کد خبر: 3897184
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

بزرگ‌ترین دورهمی خانوادگی قرآن در پویش ملی «ستاره باران»

پویش ملی مجازی «ستاره باران» با شعار «هر خانه ایرانی، یک جلسه قرآنی» راه‌اندازی شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، همزمان با ماه مبارک رمضان که بهار قرآن است و به سبب آن فضای معنوی خوبی در بین خانواده‌ها برای انس بیشتر با کلام وحی آماده شده و از سویی شیوع بیماری کرونا منجر به تعطیلی برنامه‌های دینی و قرآنی شده است سازمان دارالقرآن الکریم در فضای مجازی اقدام به راه‌اندازی پویش ملی مجازی با عنوان «ستاره باران» کرده است.

در این پویش از عموم مردم به ویژه خانواده‌ها دعوت شده که به جمع حاضر در صفحه اینستاگرام setarebaran.ir بپیوندند و ضمن بهره‌برداری از محتوای ارائه شده در موضوعات و مسابقات مختلف نیز مشارکت کنند.

صفحه پویش ملی مجازی ستاره باران هر شب یک بخش مسابقه برای عموم مردم دارد که شامل تشخیص ارتباط یک پوستر مفهومی با یک آیه از قرآن کریم می‌شود و علاقه‌مندان پاسخ صحیح را در بخش کامنت ارائه می‌دهند و در پایان از بین شرکت‌کنندگان به قید قرعه جایزه 100 هزار تومانی اهداء می‌شود.

این پویش همچنین سه جایزه بزرگ را طراحی کرده که در بخش اول شامل تلاوت قرآن توسط کودکان، بخش دوم نقاشی براساس آیات منتخب و در بخش سوم همخوانی خانوادگی قرآن است و در این بخش از مسابقه با مشارکت و رأی مردم به پنج نفر جایزه 2 میلیون تومانی اهدا می‌شود.

جایزه بزرگ پویش ملی مجازی «ستاره باران» با شعار هر خانه ایرانی، یک جلسه قرآنی نیز شامل 10 میلیون تومان جایزه نقدی است که از بین شرکت‌کنندگان فعال در صفحه پویش به قید قرعه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha