برگزاری پنجمین جشنواره بچه‌های محراب در فضای مجازی
کد خبر: 3897107
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

برگزاری پنجمین جشنواره بچه‌های محراب در فضای مجازی

پنجمین جشنواره بچه‌های محراب همزمان با ماه مبارک رمضان و در قالب مجموعه برنامه «شهر خدا، شهر همدلی» ویژه پسران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، ملوک سیدآبادی، دبیر اجرایی پنجمین جشنواره بچه‌های محراب و رئیس فرهنگسرای اخلاق، گفت: پنجمین جشنواره بچه‌های محراب همزمان با ماه مبارک رمضان و در قالب مجموعه برنامه «شهر خدا، شهر همدلی» ویژه پسران در دو گروه سنی کودکان و نوجوانان در رشته‌های مکبری و مؤذنی از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.
وی انس و الفت بیشتر کودکان و نوجوانان با نماز و جهت دهی استعدادهای درخشان به سمت و سوی نغمات دینی را از جمله اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: در راستای تجلیل و تکریم و اشاعه سنت حسنه اذان گویی و مکبری، پنجمین جشنواره بچه‌های محراب ، بین پسران در رده سنی 8 تا 12 ساله در رشته مکبری و نوجوانان 12 تا 16 ساله در رشته مؤذنی در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.
رئیس فرهنگسرای اخلاق در تبیین شیوه اجرای جشنواره، گفت: کودکان و نوجوان در رده سنی فوق برای شرکت در هر کدام از رشته‍‌ها می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان با تهیه فیلم تکبیرگویی یا اذان گویی خود (حداکثر یک دقیقه)، با دنبال کردن صفحه اینستاگرام بچه‌های محراب «bachehayemehrab» به صورت (دايركت)و یا از طریق شماره همراه 09354455314 به روبیکا و یا پیام رسان‌های سروش و واتساپ، فایل‌های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
سیدآبادی شاخص‌های ارزیابی جشنواره را رعایت ترتیب ، صوت و لحن، صحت قرائت و فصاحت و آراستگی ظاهری برشمرد و افزود: هیئت داوران پس از پایان ماه مبارک رمضان بر اساس شاخص‌های مذکور ، 14 نفر برتر در هر رشته مکبری و مؤذنی را انتخاب و هدایایی به آن‌ها اهدا می‌شود.
یادآور می‌شود، دبیرخانه پنجمین جشنواره بچه‌های محراب در فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار قرار دارد و واجدین شرایط برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 33355036 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha