اجرای طرح «بهار قرآن در خزان کرونا» در نائین
کد خبر: 3894296
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹

اجرای طرح «بهار قرآن در خزان کرونا» در نائین

ویژه‌برنامه «بهار قرآن در خزان کرونا» در دارالقرآن الکریم شهرستان نائین در حال اجرا است.

به گزارش ایکنا؛ با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی و مذهبی، مؤسسه دارالقرآن الکریم شهرستان نائین با همکاری آستان مقدس امامزاده سلطان سیدعلی(ع) و اداره اوقاف و امور خیریه، ویژه‌برنامه بهار قرآن در خزان کرونا را برگزار می‌کند.

سعید عابدی‌نژاد، مدیر مؤسسه دارالقرآن الکریم شهرستان نائین گفت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و قرنطینه خانگی، مؤسسه برنامه‌هایی را به صورت روزانه برای مخاطبان در فضای مجازی برگزار می‌کند. یکی از این برنامه‌ها هر شب ساعت 21 به صورت صوتی در پیام‌رسان ایتا به نشانی qurannaein1399@ ارائه می‌شود. همچنین این مؤسسه تفسیر جزء سی‌ام را با تدریس حجت الاسلام و المسلمین میرزابیگی برای علاقه‌مندان در کانال بارگذاری می‌کند.

یکی دیگر از ویژه‌برنامه‌های این طرح، بیان سلسله بحث‌های مهدویت در قرآن از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین اباذری است که به صورت روزانه برای دوست‌داران ارائه می‌شود.

بارگذاری سوره‌های جزء سی‌ام قرآن به صورت قرائت تحقیق با صدای علی خالصی، قاری برتر کشور برای مخاطبان، همچنین بارگذاری فایل‌های صوتی جزوات قرآن هر روز به صورت ترتیل با صدای شهریار پرهیزکار و تلاوت همزمان در ساعت 7 صبح، 11 و 16 به صورت دسته‌جمعی از دیگر برنامه‌هایی است که در این طرح در نظر گرفته شده است.

مؤسسه دارالقرآن الکریم شهرستان نائین از سال 1382 با دریافت مجوز از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات استان فعالیت خود را در حوزه آموزش قرآن آغاز کرد.

قبل از شیوع کرونا کلاس‌های پیش‌دبستانی با تعداد 270 نفر در دو شعبه در حال برپایی بود. همچنین دیگر کلاس‌های آموزش قرآن مانند روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی و .. ویژه بانوان برگزار می‌شد.

این مؤسسه در شهر نائین، خیابان جانبازان، کوچه شماره 2 واقع شده است.

انتهای پیام
captcha