برگزاری مسابقه مجازی «زندگی به سبک خدا» در زنجان
کد خبر: 3884226
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

برگزاری مسابقه مجازی «زندگی به سبک خدا» در زنجان

مسابقه قرآنی «زندگی به سبک خدا» به شکل مجازی و برای بهره‌مندی بهتر از تعطیلات به دلیل شیوع کرونا در زنجان برگزار می‌شود.

مسابقه قرآنی «زندگی به سبک خدا» در زنجان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، مسابقه قرآنی «زندگی به سبک خدا» به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان و دارالقرآن کریم به شکل غیرحضوری و ویژه آقایان برگزار می‌شود.

این مسابقه که به منظور استفاده مفید خانواده‌ها از فضای مجازی و تقویت بعد دینی در تعطیلات کرونایی در نظر گرفته شده است، در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه و حفظ قرآن کریم برگزار خواهد شد.

مسابقه قرآنی زندگی به سبک خدا برای رده‌های سنی ابتدایی، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه و بزرگسالان در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان می‌توانند از 20 اسفندماه 98 تا 15 فروردین 99 در این طرح ثبت‌نام و آثار خود را ارسال کنند.

به گفته حجت‌الاسلام سیدموسی موسوی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان زنجان، علاقه‌مندان می‌توانند فایل تلاوت‌های خود را از طریق پیام‌رسان‌های تلگرام و ایتا به شماره 09191418041 ارسال کنند. جوایز این دوره از مسابقات نیز برای نفر اول یک میلیون و 500 هزار ریال، نفر دوم یک میلیون ریال و نفر سوم 750 هزار ریال است.

انتهای پیام
captcha