مهلت ارسال آثار به جشنواره «ره‌آورد سرزمین‌نور» تمدید شد
کد خبر: 3882391
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

مهلت ارسال آثار به جشنواره «ره‌آورد سرزمین‌نور» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور به دلیل به تعویق افتادن مراسم اختتامیه تا 15 فروردین ماه 1399 تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره ره‌آورد سرزمین نور تمدید شد

علی اخلاقی، مسئول سازمان اردویی راهیان‌نور و گردشگری سپاه استان البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز، گفت: مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور به دلیل به تعویق افتادن مراسم اختتامیه تا 15 فروردین ماه 1399 تمدید شد.
وی افزود: این جشنواره با موضوع راهیان‌نور، دفاع مقدس و جبهه مقاومت برگزار می‌شود که در سه بخش حرفه‌ای، مردمی و ویژه است.
وی افزود: بخش حرفه‌ای شامل شعر، داستان، عکس حرفه‌ای، فیلم، فیلمنامه، نمایشنامه خیابانی، پویانمایی، نماهنگ، پوستر، فضای مجازی، نرم‌افزار، تحقیق و پژوهش است.
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه استان البرز تصریح کرد: در بخش مردمی نیز موضوعاتی چون متن ادبی، خاطره، دلنوشته، عکس تلفن همراه را شامل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در بخش ویژه هم عکس یادگاری، دلنوشته یادگاری، نامه یادگاری و فیلم ۶۰ ثانیه‌ای است، گفت: این جشنواره در سه بخش حرفه‌ای، مردمی و ویژه برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا 15 فروردین 1399 به دبیرخانه جشنواره واقع در کانون جوانان شهید سبحانی واقع در میدان سپاه ارسال کنند.
این مسئول بیان کرد: همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به سایت www.sfev.karaj.ir سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و همچنین از طریق پیام رسان های ایتا/ سروش/بله/ آی گپ/ گپ به شماره ۰۹۰۳۸۲۰۰۲۸۱ ارسال کنند.
گفتنی‌ست؛ به صاحبان اثر برگزیده تندیس جشنواره و جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha