برنامه‌های منتخب معاونت صدا در زمستان معرفی شدند
کد خبر: 3881399
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

برنامه‌های منتخب معاونت صدا در زمستان معرفی شدند

برنامه‌های «انقلاب تا آزادی »رادیو تهران و «خط پایان » رادیو معارف به عنوان برنامه‌های منتخب معاونت صدا در زمستان سال‌جاری معرفی شده‌اند.

برنامه‌های منتخب معاونت صدا در زمستان معرفی شدند

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، برنامه گفت‌وگو محور «انقلاب تا آزادی» با چهره‌های شناخته شده در جریان‌های سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی به گفتگو می‌نشیند. کارشناس مجری در جهت تبیین مسائل مختلف از نگاه مردم مسائل را پرسشگری می‌کند. این برنامه از سه بخش تشکیل شده است. بخش اول: بیان ابعاد شخصی و شخصیتی مهمان برنامه. بخش دوم: پرسش از ابعاد شغلی و اجتماعی میهمان و انعکاس اقدامات وی در شرایط بحران. بخش سوم: اظهار نظر میهمان برنامه درباره وقایع مختلف.

این برنامه با بررسی مهمترین جریان‌های کشور، روز‌های یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۴۵ با تهیه‌کنندگی بشیر جعفری‌نیا و گویندگی عبدالله عبدی از رادیو تهران پخش می‌شود.

در مجموعه مستند «خط پایان» سعی شده است تاریخ پیمان‌ها و معاهدات ایران از دوره قاجار تا انقلاب اسلامی روایت شود و مصادیق عزت و ذلت در شکل‌گیری این تحولات برجسته شود. در هر برنامه از آیتم‌هایی نظیر کلام کارشناسان، متن روایی، صدای شاهد، بخش نمایش و افکت‌های متنوع استفاده شده است.

مستند «خط پایان» با موضوع تاریخ معاصر ایران ساعت ۸:۴۰ روز‌های یکشنبه با تهیه‌کنندگی عبدالله راضی و گویندگی رضا هدایت فر پخش می‌شود. شنونده برنامه‌های رادیو تهران روی موج fm ردیف ۹۴ مگاهرتز و معارف روی موج ۹۶ مگاهرتز باشید.
انتهای پیام
captcha