مردم پیروز اصلی انتخابات هستند
کد خبر: 3880607
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
آیت‌الله سیدباقر میردامادی:

مردم پیروز اصلی انتخابات هستند

نماینده تام‌الاختیار آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی در تهران با بیان اینکه هیچ حزب و گروهی نمی‌تواند مدعی پیروز بودن در انتخابات شود، تأکید کرد: قطعا پیروز اصلی و نهایی این انتخابات، مردم عزیزی هستند که از ساعات اولیه در صفوف اخذ رأی ایستادند تا وفاداری خود را به اسلام، انقلاب، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای عزیز انقلاب به‌ویژه شهید عزیزمان سردار سلیمانی ثابت کنند.

آیت‌الله سیدباقر میردامادی، نماینده تام‌الاختیار آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی در تهران، دوم اسفندماه در حاشیه مراسم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از ثبت رأی خود در مسجد امام رضا(ع) در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گفت: دشمنان انقلاب و اسلام همواره با تبلیغات و ایجاد یأس و ناامیدی، به دنبال عدم حضور مردم پای صندوق‌های رأی بودند که این اقدام دشمنان نشان داد که انتخابات امسال از چه اهمیت بالایی برخوردار بود.

وی ادامه داد: دشمنان با سوءاستفاده از مشکلات داخلی کشور از جمله گرانی که برای مردم عزیز کشورمان پیش آمده است، مبالغ زیادی برای تبلیغات خود اختصاص دادند تا مشارکت مردم را در انتخابات کاهش دهند.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه حضور مشتاقانه مردم در انتخابات امسال تیری بر پیکره دشمنان اسلام و انقلاب بود، بیان کرد: از ساعات ابتدایی که در مسجد امام رضا(ع) حضور داشتم، شاهد حضور پرشور و گسترده مردم بودم که مشتاقانه پای صندوق‌های رأی آمدند و با این اقدام خود، دشمنان ایران را مأیوس کردند.

آیت‌الله میردامادی پیروز قطعی و اصلی انتخابات را مردم دانست و گفت: قطعا پیروز اصلی و نهایی این انتخابات، مردم عزیزی هستند که از ساعات اولیه در صفوف اخذ رأی ایستادند تا وفاداری خود را به اسلام، انقلاب، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای عزیز انقلاب به‌ویژه شهید عزیزمان سردار سلیمانی ثابت کنند.

وی ادامه داد: این اولین انتخاباتی بود که علمدار جبهه مقاومت، مجاهد مخلص و شهید، حاج قاسم عزیز در بین ما نبود و این حضور گسترده، پیامی از انتقام سخت مردم در به شهادت رساندن این شهید عزیز بود.

نماینده تام‌الاختیار آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی در تهران با بیان اینکه هیچ حزب و گروهی نمی‌تواند مدعی پیروز بودن شود، تأکید کرد: همه منتخبان و کسانی که رأی لازم را کسب نکردند باید برای پیشرفت و موفقیت نظام، متحد و یکدل شوند.

آیت‌الله میردامادی یادآور شد: مردم بدانند که این کشور متعلق به خود مردم است و باید کشور و نظام خود را حفظ کنند و بدانند که دشمن دلسوز ما نیست و همچنان چشم طمع به منابع غنی و ثروت‌های نفتی و معدنی کشور دارد.

محسن سلطان‌احمدی
انتهای پیام
captcha