معنویت از مطالب مهم بیانیه گام دوم انقلاب است
کد خبر: 3879937
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

معنویت از مطالب مهم بیانیه گام دوم انقلاب است

آیت‌الله علما گفت: معنویت همراه با آگاهی به زمان یکی از مطالب مهم در بیانیه رهبر در گام دوم انقلاب است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 30 بهمن در آئین اختتامیه دوره آموزشی منهاج با تأکید بر وظیفه خطیر روحانیان، اظهار کرد: روحانیان امروز وظیفه خطیری در آگاه‌سازی جامعه دارند.

وی با اشاره به اینکه هر زمان، مکان و موقعیتی حساسیت خودش را دارد و باید آن را درک کرد، افزود: مسائل خطیر اجتماعی باید توسط روحانیت بیان شود.

آیت‌الله علما تأکید کرد: امروز ایران در دنیا مطرح است و این به برکت روحانیان و علما در آگاه کردن مردم است و آثار و نتایج آن را نیز می‌بینیم.

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شده دست اسلام، قرآن و روحانیت بود. روحانیان سهم زیادی در تربیت انسان‌ها دارند و روحانی باید هم خودش و هم مردم را از این همه توطئه نجات دهد.

وی اظهار کرد: تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان ادامه دارد و معامله قرنی که آن‌ها بر آن تأکید دارند نشان از آن دارد که آنان نه به فکر شیعه هستند و نه سنی، بلکه می‌خواهند خودشان غالب باشند و ما هم خلاف میل آن‌ها صحبت نکنیم. اگر ما مسلمانان قدرت داشته باشیم آن‌ها جرئت این کارها را ندارند.

امام جمعه کرمانشاه به معنویت همراه با آگاهی نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مطالب مهم در بیانیه رهبر در گام دوم انقلاب همین موضوع است و اینکه رهبری در دنیای اسلام دم از معنویت می‌زنند این امر اسلام را زنده نگاه می‌دارد و قوت می‌بخشد.

وی با بیان اینکه جوانان باید بینش داشته باشند و این با کمک روحانیان امکان‌پذیر است، گفت: معظم‌له در گام دوم انقلاب بیش از 40 مرتبه در مورد جوانان صحبت می‌کنند اگر آن‌ها را راهنمایی نکنیم، سیاست دنیا با آن‎‌ها کار دارد.

انتهای پیام
captcha